oke ik zit dus met een probleem hier.
Het gaat over Symantec AntiVirus Small Businuss edition versie 8.0.
Alleen op mijn pc komt dit probleem voor en op alle andere pc's hier op mijn werk niet.
Er is 1 server waar de antivirus server op draait en op de werkstations draait dus de client versie.
Ik heb een winXP PRO sp2 os incl. alle updates.
Een paar weken terug werkte dit programma nog perfect maar nu wil hij de manual scan niet doen.
Via de server kan ik mijn pc wel scannen, maar niet vmanual dus.
dan krijg ik de volgende melding: "scan engine returned error 0x20000058"
heb al op internet gezocht en ook op de site van symantec gekeken.
Alle oplossingen die daar gegeven worden heb ik geprobeerd, maar zonder enig resultaat.
Ook heb ik al het programma verwijderd (meerdere keren) en daarbij ook handmatig alles van symantec e.d. uit het register verwijderd.
Daarna de pc opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes dus.
ook staat er hierover een topic op GoT maar dan van Norton Antivirus en zonder oplossing.
De realtimescan die via de server loopt doet het wel gewoon en als ik nu een mail binnenkrijg met een virus erin geeft ie op de server wel een melding.
Heeft iemand van jullie hiervoor een oplossing?
ps. ik hoop dat ik er zo genoeg info bij heb gegeven, anders hoor ik het wel.
Het gaat over Symantec AntiVirus Small Businuss edition versie 8.0.
Alleen op mijn pc komt dit probleem voor en op alle andere pc's hier op mijn werk niet.
Er is 1 server waar de antivirus server op draait en op de werkstations draait dus de client versie.
Ik heb een winXP PRO sp2 os incl. alle updates.
Een paar weken terug werkte dit programma nog perfect maar nu wil hij de manual scan niet doen.
Via de server kan ik mijn pc wel scannen, maar niet vmanual dus.
dan krijg ik de volgende melding: "scan engine returned error 0x20000058"
heb al op internet gezocht en ook op de site van symantec gekeken.
Alle oplossingen die daar gegeven worden heb ik geprobeerd, maar zonder enig resultaat.
Ook heb ik al het programma verwijderd (meerdere keren) en daarbij ook handmatig alles van symantec e.d. uit het register verwijderd.
Daarna de pc opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes dus.
ook staat er hierover een topic op GoT maar dan van Norton Antivirus en zonder oplossing.
De realtimescan die via de server loopt doet het wel gewoon en als ik nu een mail binnenkrijg met een virus erin geeft ie op de server wel een melding.
Heeft iemand van jullie hiervoor een oplossing?
ps. ik hoop dat ik er zo genoeg info bij heb gegeven, anders hoor ik het wel.
Still King