Ik heb een probleem met een compaq armada M700. De laptop wil niet meer de accu opladen. Het lampje van dat ie de accu aan t opladen is gaat ook niet branden als ik de voeding in de laptop doe. Gebeurd dit als de accu aan t eind van zn leven is of kan er iets mis zijn met een verbinding dat ie de accu moet opladen en waar kan ik dit checken, want volgens mij moet toch altijd t lampje dat ie de accu aan t opladen is gaan branden als je de voeding in de laptop doet toch, hoe slecht de accu ook is. De laptop doet t overigens op netspanning wel gewoon.
Op die accu zit een knopje met daarnaast een rij lampjes.
(hoe meer lampjes gaan branden, hoe voller de accu !).
Als je op het knopje drukt en er gaat niets branden, heb je grote kans dat je accu kapot is.
(hoe meer lampjes gaan branden, hoe voller de accu !).
Als je op het knopje drukt en er gaat niets branden, heb je grote kans dat je accu kapot is.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Nee de lampjes branden inderdaad niet, maar ik denk eerder dat dit komt omdat de accu helemaal niet meer opgeladen wordt omdat ook dat lampje niet brand op de voorkant van de laptop zelf waar je aan kan zien dat de accu wordt opgeladen. Dat vind ik een beetje vreemd.
Als je accu busted is kan hij hem ook niet opladen, en dus gaat er geen lampje branden.
Als je accu namelijk gewoon plat was, dan ging hij gewoon opladen wanneer je de voeding erin plugt.
Het beste lijkt me gewoon even een winkel binnen en ze een battery-check laten doen.
Blijkt die accu oke, dan ligt het dus aan het laad-systeem...
Als je accu namelijk gewoon plat was, dan ging hij gewoon opladen wanneer je de voeding erin plugt.
Het beste lijkt me gewoon even een winkel binnen en ze een battery-check laten doen.
Blijkt die accu oke, dan ligt het dus aan het laad-systeem...