ik ben bezig met het configureren van een systeem. op dit systeem komen 2x 23"tft aan te hangen. deze tft's draaien een res van 1920 x 1200 en graag willen wij deze via DVI aangesloten hebben. de videokaart moet dus dual dvi hebben.
op dit moment heb ik gehoord dat de volgende kaarten het misschien aan kunnen. kan iemand bevestigen..
matrox parhelia HR256
leuk kaartje. hoge specs. maar ook erg duur
klinkt heel interessant. vanwege zijn high performance en de lage prijs die ze willen meegeven. ik heb alsnog een prijs gevonden op een site van rond de 600 á 700,= euro. daarbij zag ik ook vaak dat ze van HP zijn oid. klpt het dat ze nog niet los verkocht worden?
verder kijk ik nog naar de ATi X800XT of de X850XT. liever heb ik de X800XT als die ook al die dual schermpjes kan koelen ivm je voor die kaart een waterblok kan kopen bij aquacomputer.
op dit moment heb ik gehoord dat de volgende kaarten het misschien aan kunnen. kan iemand bevestigen..
matrox parhelia HR256
leuk kaartje. hoge specs. maar ook erg duur
ATi FireGL v5100the equivalent of 4 times more data than can be viewed on a standard LCD at a resolution of 1920 x 1200. This exceptionally high resolution (3840 x 2400)
Where to buy
The Parhelia HR256 will be available for US $2,495 directly from Matrox
klinkt heel interessant. vanwege zijn high performance en de lage prijs die ze willen meegeven. ik heb alsnog een prijs gevonden op een site van rond de 600 á 700,= euro. daarbij zag ik ook vaak dat ze van HP zijn oid. klpt het dat ze nog niet los verkocht worden?
verder kijk ik nog naar de ATi X800XT of de X850XT. liever heb ik de X800XT als die ook al die dual schermpjes kan koelen ivm je voor die kaart een waterblok kan kopen bij aquacomputer.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..