Prijzen Open Subscription Licence

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 16:15
Hallo allemaal,

Ten eerste hoop ik dat ik hier goed zit met dit topic. Verder hoop ik dat dit mag. Wij zijn voor ons bedrijf aan het kijken naar nieuwe pc's. Nu willen we ook meteen de licenties voor deze pc's regelen. Nu kunnen we oem licenties aanschaffen bij de nieuwe pc's of naar OSL kijken.
Dus ik ben op zoek naar prijsinformatie over licenties binnen OSL, alleen is dit nergens op internet te vinden. Dus als iemand die OSL heeft mij de prijzen kan vertellen zou ik dat heel erg op prijs stellen. Het gaat om 25 licenties XP Pro en Office 2003 Basic.

Hail to the king baby!

Verwijderd

Elke redelijke computerboer kan je hier een offerte voor opsturen. Voor licenties geldt hetzelfde als met alles, vraag bij een paar mensen een offerte aan en kies degene die jou het beste bevalt

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:24

Duinkonijn

Huh?

elke zakelijke pc boer doet er wel aan mee.

b.v.

http://www.comcol.nl/licentie/ms-olp.htm
06 software

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 16:15
Maar wij zijn enigzins huiverig om hiervoor offertes aan te gaan vragen, dit omdat het natuurlijk zo goed geregeld is :(
Kunnen jullie niet een kleine indicatie geven wat dat ongeveer kost?

Hail to the king baby!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:52

Sjaak_Afhaak

Bleh!

urk_forever schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:48:
Maar wij zijn enigzins huiverig om hiervoor offertes aan te gaan vragen, dit omdat het natuurlijk zo goed geregeld is :(
Kunnen jullie niet een kleine indicatie geven wat dat ongeveer kost?
een offerte is in principe vrijblijvend.. Meestal zit er wel een verval datum aan vast gekoppeld, wanneer de offerte qua prijs vervalt. dus: een offerte is geen order :)

Hier staat tekst

Verwijderd

Offerte aanvragen is inderdaad the way to go. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.