Toon posts:

Soundblaster Live Platinum 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

ik heb zonet mijn Soundblaster Live Platinum 5.1 kaart verstoken van PC maar ik ben tot de vaststelling gekomen dat ik mijn Installation CD kwijt ben :'(

Ik weet dat je op de site van creative de drivers kan downloaden maar ik zou ook die software terug willen die erbij zat (PlayCenter etc).

Is er hier soms iemand op het forum die deze kaart ook heeft met de nederlandse drivers + software en mij die op één of andere manier kan bezorgen (iso bestandje, kopie, ...), want creative zelf geeft hier geen gehoor aan omdat ik al buiten de garantieperiode val? :?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Uuhm, ALLE CREATIVE software staat op de Creative site. Helaas met uitzondering van Prody Parrot, PixMaker en zo voorts... (dus muv software van derden).

[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 11-03-2005 10:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:36:
Uuhm, ALLE CREATIVE software staat op de Creative site. Helaas met uitzondering van Prody Parrot, PixMaker en zo voorts... (dus muv software van derden).
ik heb nochtans al gezocht en niet gevonden... ofwel heb ik iets aan mijn ogen... ik zie alleen updates voor reeds geinstalleerde software, de software zelf niet...

of kan je mij een linkje bezorgen? :)

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19
Niet goed gezocht?

http://nl.europe.creative.com/support/downloads/download.asp

Even NL link

[ Voor 15% gewijzigd door wisselwerking op 11-03-2005 10:42 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

De volledige software is niet te downloaden bij Creative. Je alleen updates downloaden.
Ik heb zelf nog wel een cdtje ervan liggen, maar die heb ik zelf nodig...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zei, zijn dus alleen updates/upgrades voor reeds geinstalleerde software (kijk naar de Show Details & kijk bij vereisten) ... Voor alle software die daar staat moet al reeds software geinstalleerd zijn... :)

Verwijderd

Topicstarter
FnF schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:45:
De volledige software is niet te downloaden bij Creative. Je alleen updates downloaden.
Ik heb zelf nog wel een cdtje ervan liggen, maar die heb ik zelf nodig...
hoe groot is die als je er een iso van neemt? misschien kunnen we iets regelen :)

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:46:
[...]

zoals ik al zei, zijn dus alleen updates/upgrades voor reeds geinstalleerde software (kijk naar de Show Details & kijk bij vereisten) ... Voor alle software die daar staat moet al reeds software geinstalleerd zijn... :)
Had even niet verder gekeken dan mijn neus lang is :p Ik heb volgens mij de cd nog wel, als ik er aan denk kan ik de bestanden wel even uploaden op mijn webspace, maar dat word dan niet eerder dan vanavond (ben @work)

Verwijderd

Topicstarter
relonky schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:55:
[...]

Had even niet verder gekeken dan mijn neus lang is :p Ik heb volgens mij de cd nog wel, als ik er aan denk kan ik de bestanden wel even uploaden op mijn webspace, maar dat word dan niet eerder dan vanavond (ben @work)
dan zou ik je een schat vinden moest dat mogelijk zijn :D _/-\o_
Pagina: 1