Toon posts:

Asus A8N-Sli Deluxe Problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb veel problemen met dit moederbord :(
Een paar problemen
1. Hij boot niet door
2. Veel blauwe schermen
3. Veel problemen met geheugen(is inmiddels RMA)
4. Sinds vandaag een vaag probleem met videokaart

Oplossingen voor problemen:
1. Nog niet opgelost
2. Opgelost door ander geheugen(wat wel word ondersteund)
3. Zie 2 :)
4. Nog geen oplossing :(

Ik weet het niet meer, kan het aan de revisie van het moederbord liggen?(1e revisie)
Ik heb alle biossen geprobeerd maar het lukt me niet om alle problemen weg te krijgen!
Heeft iemand meer problemen of oplossingen? Het enige waar het aan kan liggen is het moederbord, alle andere onderdelen heb ik al geprobeerd.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
Je zal toch echt specifieker moeten zijn en vermelden wat je exacte system specs zijn, met respectievelijk welke relevante biossen, drivers en instellingen. Een vaag probleem met je videokaart zegt ons namelijk niets zonder glazen bol :P

• capraf
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-03-2025
Mischien inderdaad een half gaar moederbord.
Een moederbord kan soms wel eens lastig doen over 1 onderdeel maar over zoveel dingen lijkt me niet logisch aangezien het een asus is en deze zijn over het algemeen niet moeilijk en werkt met bijna alles wat je ze voert :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Oja sorry specs :P (was tijd geleden dat ik problems post :P )
AMD 64 3000+
Asus A8N-SLi
256 MB Corsair (bh5 achtig iets :P ) en 512 MB OCZ EB
PoV 6600GT met zalman VF700CU
200gb Maxtor DM10 S-ata
Asus dvd speler

Oja op het mobo heb ik een Cooler-Master passief blokje (temp komt niet hoger als 45 graden)

Ik heb alle biossen geprobeerd! Ook alle drivers van nvidia en asus. Geheugen timings gewoon op stock en ik werk met alles op stock.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 10:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
*Kickje*

Nog een probleem erbij:
Ik krijg arti's bij in bios en het Windows Laadscherm. Maar NIET in Windows zelf :/ en ook niet met games. Ik ben er iig achter dat mijn OCZ niet helemaal 100% is want ik heb hem iemand meegeven met een DFI Lanparty Ultra-D en daar deed hij het helemaal niet. Die word iig teruggestuurd.

Verwijderd

Wat voor probleem had jij met je ram?

Ik heb de a8n-sli deluxe maar als ik mijn pc wil rebooten dan komt ie in me bios niet verden dan weer te geven welk processor type ik heb. Daarna hoort te komen de hoeveelheid ram en wat voor ram. Maar als ik mijn pc uitzet en aanzet heb ik er geen last van. Maar dan duurt het weer langer voor ik in XP zit.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij moest ik ELKE dag mijn CMOS clearen voordat hij het een beetje wilde doen. Of ik moest hem iets van 10x opnieuw opstarten voordat hij pas normaal deed. Ook kreeg ik vaak bij het Windows scherm veel blauwe schermen.

Verwijderd

Weet je dat zeker van die 45 graden van je passieve NB koeler?
Pagina: 1