De opstelling:
2x HP Surestore 24x6 tapestreamers extern
Windows 2000 server
Vertias Exec Backup als backup software
De tapestreamers zijn aan elkaar door gelinked
SCSI interface
HP1 zit als 1ste aan de SCSI kabel.
HP2 zit aan HP1 gekoppeld via een SCSI kabel.
Het probleem:
Beide tapestreamers worden netjes herkend in Windows en in het backup programma. Ook de cleaningacties worden op beide apparaten goed uitgevoerd. Als er een backup wordt gemaakt met de HP2 gaat alles goed. Bij de HP1 gaat alleen de 1ste opdracht goed en bij de 2e opdracht krijg ik de volgende melding:
In de logfiles staat dezelfde melding, dus daar kom ik niet verder mee. Alle backups met de HP1 gaan daarna verkeerd met dezelfde melding. Als je het apparaat opnieuw installeert, gaat deze weer 1 opdracht mee, en kom de melding opnieuw.
Probeersels zonder resultaat:
SCSI kaart opnieuw geinstalleerd/driver update
HP1 en HP2 omgedraaid
SCSI adres gewijzigd
HP1 opgestuurd naar HP ter reparatie
Iemand een idee?
2x HP Surestore 24x6 tapestreamers extern
Windows 2000 server
Vertias Exec Backup als backup software
De tapestreamers zijn aan elkaar door gelinked
SCSI interface
HP1 zit als 1ste aan de SCSI kabel.
HP2 zit aan HP1 gekoppeld via een SCSI kabel.
Het probleem:
Beide tapestreamers worden netjes herkend in Windows en in het backup programma. Ook de cleaningacties worden op beide apparaten goed uitgevoerd. Als er een backup wordt gemaakt met de HP2 gaat alles goed. Bij de HP1 gaat alleen de 1ste opdracht goed en bij de 2e opdracht krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
4
| Storage device "HP 1" reported an error on a request to read data from media. Error reported: The request could not be performed because of an I/O device error. |
In de logfiles staat dezelfde melding, dus daar kom ik niet verder mee. Alle backups met de HP1 gaan daarna verkeerd met dezelfde melding. Als je het apparaat opnieuw installeert, gaat deze weer 1 opdracht mee, en kom de melding opnieuw.
Probeersels zonder resultaat:
SCSI kaart opnieuw geinstalleerd/driver update
HP1 en HP2 omgedraaid
SCSI adres gewijzigd
HP1 opgestuurd naar HP ter reparatie
Iemand een idee?
edit:
logfile geplaatst
logfile geplaatst
[ Voor 11% gewijzigd door Furinax op 11-03-2005 09:51 ]