E-mail update notificatie

Pagina: 1
Acties:

• Katarn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05-2025
Voor verschillende producten maak ik gebruik van de e-mail update notificatie bij de meuktracker.
Eén van de producten die ik hier in heb staan is:

Club3D Radeon 9800 Pro 128MB (AGP) - Windows XP

Afgelopen week kwam de nieuwe Catalyst driver uit, ik heb echter geen mailtje ontvangen. En naar mijn idee is dit niet de eerste keer dat ik geen mailtjes van de meuktracker ontvang, vooral niet van mijn video-kaart. Van andere producten krijg ik ze over het algemeen wel.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je een URL naar het desbetreffende meukje? Dan controleren we even of dat product wel gelinkt is aan die meuk. Als dat niet het geval is, dan is het namelijk wel zeker dat je geen notificatiemail krijgt, omdat het systeem niet weet dat jij die update moet krijgen. Als het product er wel bij staat, dan wordt het interessanter qua uitzoekwerk.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die staat er wel bij, want de gedane querie zoekt in één keer naar alle producten in de Videokaarten-categorie met in de naamgeving Radeon.

Heb je al een sgeprobeert om je af te meldne voor de mailnotificatie en daarna weer aan te melden? Tijdens het aanmelden zou ik wel maar één besturingssysteem aanvinken, wnat je krijgt per aangevinkt OS een mail binnen. Er zijn mensen geweest die letterlijk ondergespamt werden door ons omdat ze overal een vink hadden staan. Wordt de mail van ons niet toevallig opgevangen door een spamfilter oid?

• Katarn
Ik zal me vandaag eens afmelden en aanmelden. Dat ga ik ook meteen voor mijn moederbord doen, want ik kreeeg gisteren dus wel een notificatie binnen van een update voor mijn moederbord, alleen dan wel de drivers voor Linux, terwijl ik toch zeker weet dat ik Windows XP heb aangevinkt.

Maar ik zal ze beide opnieuw aanmelden, en dan wachten we maar even af.

• Katarn
Het is weer zover... In de nieuwsbrief van vrijdag 8 april staan 2 updates waarop ik ben geabonneerd, MSN Messenger en Club3D Radeon 9800 Pro 128MB (AGP) - Windows XP.

Van MSN Messenger kreeg ik netjes een mail binnen dat er een update was. Voor de nieuwe ATI Catalyst-drivers heb ik wederom geen mail ontvangen.

Helaas hebben de tips dus niet geholpen :'(