Toon posts:

basisinstellingen opstarten.. dan profielen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende:
Ik wil op m'n netwerk een 24-tal computers met een extra programmaatje, naast de gewone opstartprocedure, laten opstarten, ongeacht welke user inlogt (dus voor de inlogprocedure). Hoe kan ik dit het beste doen? Binnen WIN.INI werkt het niet goed. Als ik doe:
LOAD (of RUN)=c:\progra~1\synchr~1\synch~1.exe dan wordt het programma gestart en komt het niet in m'n systemtray..
Wie heeft daar een oplossing voor? :?

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

laat ze aanloggen op een nt-server of een linux bak met samba en geef ze een login script

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
als ik hier in de WIN.INI bij LOAD het
proggie winpopup.exe en drwatson.exe dan komen die 2 mooi in de menubalk en systemtray
te staan... (en met een logon script krijg je volgens mij ook weer dat de .exe file gerund wordt.)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 januari 2001 19:41 schreef BonBon het volgende:
als ik hier in de WIN.INI bij LOAD het
proggie winpopup.exe en drwatson.exe dan komen die 2 mooi in de menubalk en systemtray
te staan... (en met een logon script krijg je volgens mij ook weer dat de .exe file gerund wordt.)
Dat in WIN.INI klopt, doet ie bij mij ook maar ik moet eigenlijk nog een parameter kunnen toevoegen. Het programmaatje start wel automatisch maar neemt de .INI file niet mee waar zijn instellingen in staan. |:( Dus als ik Windows start, wordt dit programmaatje keurig opgestart maar dan krijg ik daarvan een pop-up met vragen over instellingen die eigenlijk in de INI file van dat programmaatje staan. En hoe los ik dat op? :? Want de gebruikers in het netwerk moeten niet steeds dat hoeven invullen.