ik ben de laatste tijd een beetje opzoek naar een micro-atx kast. mijn mobo voor in mijn server heeft een afmeting van 19x24 niet zo groot dus. maar alle micro kasten die ik tegen kom zijn 40cm diep Net zoiets als deze die ik was tegengekomen. alleen is deze ook net iets te diep. en ik heb eigenlijk een kast nodig van 30cm diep. ik vind het al goed als er een mobo HD en een voeding in past want meer hoeft er eigenlijk niet in. het is voor een oud servertje dus budget is niet zo groot dus zeg gewoon zo goedkoop mogelijk. ik dacht misschien dat iemand hier ervaringen heeft met zo'n klein kastje
Er is een verscheidenheid aan mATX kasten. Waar het meer aan vast zit is de airflow in dit soort kasten. De temperatuur moet dan niet te hoog worden. Als jij jouw voeding tevens wil overplaatsen moet deze natuurlijk ook in een mATX kast passen. Vergelijk de afmetingen van jouw moederbord met de standaard afmetingen van een mATX moederbord en ga op zoek naar een leuke mATX kast, genoeg reviews te vinden. 
Edit, heb er overheen gelezen. Heb jij nu een mAT of een mATX moederbord?
Edit, heb er overheen gelezen. Heb jij nu een mAT of een mATX moederbord?
[ Voor 9% gewijzigd door Tatsu op 11-03-2005 02:15 ]
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
het is dat ik geen tijd heb voor zelfbouw. er zit een duron "Morgan" in dus de warmte zou geen probleem zijn. maar zowat alles kasten die ik tegenkom zijn 40cm diep.
ik heb een Micro ATX bord en wel deze maar dan met onboard 850mhz cpu corename: Morgan met een zalman alcu6000 waaier + 92mm fan
ik heb een Micro ATX bord en wel deze maar dan met onboard 850mhz cpu corename: Morgan met een zalman alcu6000 waaier + 92mm fan
[ Voor 48% gewijzigd door Avvd op 11-03-2005 02:20 ]
Dat qtec kastje is best leuk voor zijn prijs
Het is niet de mooiste, klepje van de USB-poorten is gewoon beige, maar voor de cd-speler zit een mooi 'openklapfrontje'(Zo'n universeel ding dat NIET met mijn cd-speler werkt
)
Modden dan maar
/edit... Heb de mijne op het moment over.. Is nieuw, nooit een mobo ingezeten.. Mag je voor een leuk prijsje wel overnemen
Interesse? Stuur maar een mailtje naar carlvanoene(at)gmail(punt)com
Het is niet de mooiste, klepje van de USB-poorten is gewoon beige, maar voor de cd-speler zit een mooi 'openklapfrontje'(Zo'n universeel ding dat NIET met mijn cd-speler werkt
Modden dan maar
/edit... Heb de mijne op het moment over.. Is nieuw, nooit een mobo ingezeten.. Mag je voor een leuk prijsje wel overnemen
[ Voor 31% gewijzigd door Llewy op 11-03-2005 11:24 ]
weet iemand of er wel een standaard formaat voeding in deze kast zit. of dat er een 80mm fan in de voeding zit
Verwijderd
Die Q-tec kast ziet er wel mooi uit, maar er staat Flex-ATX. Wat is dat precies? Past mijn Soltek SL-75 DRV-5 daarop? Ik heb namelijk geen idee wat Flex-ATX betekent.
is makkelijk op te zoeken
begin maar op www.formfactors.org.
Edit
en nee dat mobo gaat er niet inpassen want dat is een volwaardig atx board. en flex atx is nog kleiner dan mini atx
Edit
en nee dat mobo gaat er niet inpassen want dat is een volwaardig atx board. en flex atx is nog kleiner dan mini atx
[ Voor 51% gewijzigd door Avvd op 13-03-2005 18:54 ]
WTF is mini-ATX 
Ik ken ATX, ik ken uATX (microATX), maar "mini-ATX" - nooit van gehoord...
Ik ken ATX, ik ken uATX (microATX), maar "mini-ATX" - nooit van gehoord...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1