Autoradio probleem, CD vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 12:58

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
vorige week begaf opeens mijn autoradio het. de CD-wisselaar stopte er mee en ook de front loader geeft geen kick meer. Radio zenders doen het nog wel.

Nu moet deze autoradio dus opgestuurd worden naar Sony, maar ja, er zitten nog wel 11 CDs in de wisselaar en radio zelf. die wil ik er dus wel ff uithebben. Nu vroeg ik mij dus af of dat handmatig te doen was zoals bij een CD-rom speler. Het betreft een SONY CDX-F5700, wisselaar is ook van Sony maar stamt al uit het jaar kruik en zit nog in de auto gemonteerd en weet daar dus geen type van.

Die wisselaar heeft geen garantie meer dus die zal ik waarschijnlijk hardhandig openmaken (mits mijn baas het toestaat, aangezien die radio van hem is *auto v/d zaak )

Dus, iemand hier met tips en trucs om mijn CDs veilig te stellen en ze niet mee te laten gaan naar de gruwel van reparatie gedonder waar ze waarschijnlijk niet heel uit terug zullen komen??

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 12:58

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
een bescheiden (net geen) 24-uurs schopje :>

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je je CD's er niet uit krijgt, kan je het toch aangeven als je het spullenboel opstuurt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35978

Gewoon openschroeven en de juiste motortjes zoeken die CD en cardridge weer netjes naar buiten transporteren, en die handmatig of met een 5V voeding aansturen. Ben je wel even bezig maar met grof geweld beschadig je niet alleen de speler, die waarschijnlijk een elektronisch probleem heeft, maar ook je CD's en dat wil je nu juist voorkomen.