Toon posts:

Domein en failliet bedrijf

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zou graag een domein van een failliet bedrijf willen overnemen, dit namens een ander bedrijfje waar ik de website voor ontwerp.. Ik had alle moed bij elkaar gegrepen en heb dus contact opgenomen met de curator. Deze vroeg er 2000,- euro voor , dat is 1500,- te veel voor het budget.
Nu heb ik op de site van domjur.nl rondgelezen. Ik kan er echter niet uit op maken of we in ons recht zit het domein op te eisen. Ze verwijzen naar dure advocaten.

Dit is de situatie:
- het bedrijf waar ik voor werk is een half jaar actief en (bedrijfsnaam wordt domein.nl) geregistreerd bij de KVK
- Het failliete bedrijf heeft het domein als handelsnaam geregistreerd (bedrijf A, domein A en domein B (waarvan ik in B geinteresseerd ben)).
- De site is niet meer actief.
- De domein is in juni -2002 geregistreerd en het is het laatst gewijzigd in september -2003.
Betekent dit dat het onder arbitrage valt?
- het bedrijf dat ik help of hun handelsnaam staat niet geregistreerd bij het merkenbureau.

Het valt mij op dat niet veel tweakers hetzelfde hebben meegemaakt en kon dus niets vinden in de GoT-Search

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd

Topicstarter
goedzo

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
goedzo? Lees de faq eens door. Het is absoluut niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde onderwerp te starten.

Daarnaast zijn er via de zoekfunctie wel degelijk enkele domein-kwesties te vinden die hier (al dan niet zijdelings) op in gaan.

Dit topic is gesloten.