Toon posts:

Flitser Canon Powershot S50 kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Pak net de camera uit de kast en merk dat de flitser niet meer wil werken. Als je hem in de 'AUTO' modus hebt en flits op automatisch in een bijna donkere kamer dan zou die toch echt moeten gaan flitsen. Ook in een andere stand zoals P, M, nachtmodus met de flits 'AAN' wertk hij gewoon niet. Als je de ontspannerknop half indrukt krijg je normaal gesproken het focusframe te zien. Dat werkt ook niet. Wel weer als je de flitser uit zet. Met de flitser uit kan je in elke modus een foto maken. Zodra je de flitser aan zet krijg je geen focus frame meer en de camera maakt ook geen foto als je hem helemaal indrukt. Als je de ontspannerknop in blijft drukken gaat alleen het icoontje van de flitser in het display knipperen en verder niks.

Weet iemand wat dit is?

Groeten van Datron

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Weet iemand wat dit is?
Een kapotte camera.

Denk ik.

Toch? :)

Alors.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Mijn S45 doet het dan wel, dus ik zou zeggen: stoek

Edit: Net getest enzo :)

[ Voor 22% gewijzigd door Floor-is op 10-03-2005 22:47 ]

Bericht hierboven

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Accu is vol genoeg? :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Ja accu is zeker weten vol genoeg. Daar dacht ik eerst ook aan, omdat even later het batterij indicator incoontje ging knipperen in het display. Heb natuurlijk toen de batterij vol geladen en weer terug gezet in mijn camera. Maar nog steeds het zelfde probleem.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 14:19

Pelle

🚴‍♂️

Waarom open je hier een topic voor, en ga je er niet mee terug naar de winkel waar je 'm kocht?
Als een camera iets niet doet wat 'ie wel zou moeten doen, dan is 'ie gewoon kapot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.