ik zoek een softwarematige mixer om mijn 3 microfoons aan te sluiten op 1 pc dmv stuk of 3 geluidskaarten, daarvan in elke geluidskaart de microfoon in de microfoonstekker vd geluidskaart te prikken en dat ik dan met de softwarematige mixer alle 3 kanalen aan/uit kan doen en sterkte kan bepalen op een makkelijke manier en dat het er dan dus "gebundeld" uit een van de geluidskaarten weer uit komt. hoe is dit mogelijk, ik heb al veel gezocht op forums , o.a. deze en ook op google. maar ik kan het nergens vinden
Verwijderd
Je zou kunnen proberen met Sonar, Cubase, of Logic. Met o.a. deze programma's kun je audio realtime opnemen en mixen als ik me niet vergis. Een ander programma is Abelton live, dat schijnt zich meer toegespitst te zijn op audio mix.
Live klopt idd. Hier kun je aan verschillende kanalen ext hangen (extern dus
). Live is echter hier niet primair voor bedoeld, dus laat je niet afschrikken door de vele functies die hierin zitten. Het programma is namelijk bedoeld om live een mix te maken dmv verschillende loops. Live dance muziek maken dus ongeveer. Het voordeel hiervan is dat er wel veel vette effecten inzitten die je dus ook weer kan gebruiken
check www.ableton.com voor een demo.
check www.ableton.com voor een demo.