Ik heb hier voor me liggen een Trust 340 speedshare router. Ik weet het, Trust staat niet bekend als "goed", maar ik kon er dmv personeelskorting aankomen, dus ik had zoiets van: let's give it a shot... Maar goed. Zelf heb ik WinXP prof en niets aan de hand: de router werkt prima in samenwerking met mijn kabelmodem. Nu wil ik voor mijn huisgenoten ook internet aanleggen. Dus ik in win98SE het één en ander configureren maar noway: geen verbinding met de router... Om te testen gebruik ik MIJN aansluiting, waarvan ik weet dat die werkt met XP. Maar ik krijg met geen enkele mogelijkheid verbinding tussen win98 en die router. Niet met een dynamisch IP en ook niet met een statisch IP. Is iemand op de hoogte van deze probs? Ik heb al een firmware-update uitgevoerd bij de router, dat mocht niet baten. Ten tweede: als ik mijn computer met XP aansluit op de aansluiting in de kamer van mijn huisgenoot (poort 2 op de router), dan krijg ik ook geen verbinding! Nu kan het de kabel zijn, dat heb ik niet getest, maar die kans is wel heel erg klein omdat ik zelf die kabel gelegd heb. Ik weet het niet meer, plz help...