[matrixprinter] herrie dempen

Pagina: 1
Acties:

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 21:56
Op mijn werk gebruiken we nog een matrixprinter voor bepaalde doorslagformulieren. Over het nut hiervan wil ik het nu niet hebben, wel over het dempen van het geluid! Een jaartje of 8 geleden zag ik op kantoren nog overal plexiglas / plastic kappen, aan de binnenkant voorzien van geluiddempend foam, met openingen voor het papier. Dat stond ook te koop bij diverse kantoorartikelgroothandels. Tegenwoordig kan ik het niet meer vinden? Weet iemand wat ik bedoel? Heeft zoiets een officiele naam en zoek ik gewoon verkeerd? (zelfbouw is geen optie....ik wil het OF graag kopen, OF zo laten, printer staat niet bij mij op kantoor, ik heb er geen last van tenzij ik op dat kantoor kom)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 19:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik weet precies wat je bedoeld, maar ook mijn zoektocht op Google leverde niets op.
Nieuw zul je ze denk ik ook niet meer kunnen vinden.
De meeste kans heb je denk ik bij een opkoper oid.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• 0siris
  • Laatst online: 21-02 21:56
Matrixprinters worden nog steeds verkocht, je zou zeggen dit materiaal ook. Nou ja, ik zoek door, en mocht iemand iets vinden hoor ik het graag...
Toch wel vreemd hoor :'(

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

die dingen zijn idd echt vreselijk ..

kan er geen isolatie matriaal op ze tweakers aan de binnekant worden gemaakt ?