[PHP] Aantal bezoekers online op site

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• wilcodl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-03 22:55
Hoi tweakers,
Ik zoek voor mijn site een simpel scriptje waarmee je kunt zien hoeveel mensen er op dit moment online zijn. Ik heb al gezocht op google en got maar kon niks echt bruikbaars vinden. Ik heb wel scriptjes gevonden waar je myqls voor nodig hebt maar dit lijkt me wat overdreven, net zoals extra pagina's waarin bij wordt gehouden hoeveel bezoekers online zijn. Het gaat om het aantal bezoekers op een pagina, nml de hoofdpagina. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Actieve sessies tellen? Nooit zo'n scriptje gezien, maar weet dat ze bestaan en dit ist eerste wat in me op komt

edit:
op hotscripts.com gekeken? down :/

[ Voor 44% gewijzigd door r0bert op 10-03-2005 21:16 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjha; dit is niet zo lastig te vinden met wat eigen onderzoek. Er zijn zelfs diensten die je zo kunt afnemen. Het is trouwens ook eenvoudig zelf te maken; laat een sessie (zonder activiteit) uittimen na 5 minuten; en tel dan je aantal actieve sessies :) Succes :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.