Bij onze buren de volgende situatie:
- kabel komt huis binnen en is doorgetrokken naar 1e verdieping
- daar de chello modem in en vervolgens de router in
- daarachter een computer, een laptop en een PS2
Ze krijgen nu een nieuwe modem van Chello (hadden nog een van die allereerste modems). Ze willen nu ook gaan bellen via Chello. Probleem is alleen dat dan de Chello modem (volgens de monteur) beneden in de woonkamer zou moeten zitten (wist ik niet maar goed).
Het is voor hun geen optie om een kabel van beneden naar boven te trekken van de modem naar de router. Nu vroegen ze aan mij wat de opties waren, ik dacht zelf:
- alles draadloos (heb alleen geen idee hoe dat werkt met die PS2)
- een draadloze verbinding van de modem naar de router (geen idee of dat kan)
- tsja, iemand nog een simpele oplossing?
of l*lt die momteur van Chello uit z'n nek en kan de modem ook gewoon boven geplaatst worden?
- kabel komt huis binnen en is doorgetrokken naar 1e verdieping
- daar de chello modem in en vervolgens de router in
- daarachter een computer, een laptop en een PS2
Ze krijgen nu een nieuwe modem van Chello (hadden nog een van die allereerste modems). Ze willen nu ook gaan bellen via Chello. Probleem is alleen dat dan de Chello modem (volgens de monteur) beneden in de woonkamer zou moeten zitten (wist ik niet maar goed).
Het is voor hun geen optie om een kabel van beneden naar boven te trekken van de modem naar de router. Nu vroegen ze aan mij wat de opties waren, ik dacht zelf:
- alles draadloos (heb alleen geen idee hoe dat werkt met die PS2)
- een draadloze verbinding van de modem naar de router (geen idee of dat kan)
- tsja, iemand nog een simpele oplossing?
of l*lt die momteur van Chello uit z'n nek en kan de modem ook gewoon boven geplaatst worden?