The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Heb er zelf ook een gekocht. Weet iemand of er DirectShow/Video for Windows drivers zijn, waardoor de camera door Windows herkent wordt als zijnde een camera. Dat opent namelijk de deur tot alle capture softwarepakketten. Ik weet dat het wel bestaat voor andere IP camera's.
Verwijderd
Je kan webcamXP beta downloaden van www.darkwet.net, daarin is de functie om ip camera's in te voeren. Alleen als ik dit doet met http://192.168.1.101:80/image.jpg ververst het plaatje niet.lvmeijer schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 02:07:
Heb er zelf ook een gekocht. Weet iemand of er DirectShow/Video for Windows drivers zijn, waardoor de camera door Windows herkent wordt als zijnde een camera. Dat opent namelijk de deur tot alle capture softwarepakketten. Ik weet dat het wel bestaat voor andere IP camera's.
Die video drivers zou idd een oplossing zijn, weet je al meer?
Verwijderd
Ik weet alleen dat deze camera's ingesteld kunnen worden als D-Link camera's. In Active webcam kan je zoeken op ip reeks en dan vind het hem wel.
sterkte.
sterkte.
Vraagje...
Kan 1 van jullie wellicht een plaatje plaatsen van wat voor beeld zo'n Sweex of Sitecom camera levert?
Kan 1 van jullie wellicht een plaatje plaatsen van wat voor beeld zo'n Sweex of Sitecom camera levert?
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]