Gegroet allemaal,
Binnenkort wil ik erg graag een nieuwe kast met voeding en waterkoeling kopen. Natuurlijk heb ik een aantal dingen uitgekozen, maar mijn kennis is niet toereikend om te zeggen of de aparte onderdelen wel garant staan voor succes (is alles wel compatible).
Ik hoop dat jullie je mening willen geven over mijn keuzes, misschien hebben jullie wel betere ideëen. Schroom niet en post een berichtje. Alle hulp is welkom.
Nog een laatste vraag, hoe zet ik in mijn tekst een tab (net als in Word)?
Binnenkort wil ik erg graag een nieuwe kast met voeding en waterkoeling kopen. Natuurlijk heb ik een aantal dingen uitgekozen, maar mijn kennis is niet toereikend om te zeggen of de aparte onderdelen wel garant staan voor succes (is alles wel compatible).
- - Black Ice Xtreme (120 mm single) (10 mm) €53,00 - CPU Cooler Antarctica (10 mm) €53,00 - Reservoir RSV02 (10 mm) €17,00 - Hydor L30 with fittings (10 mm) €31,00 - Control unit CTU01 €29,00 - Tubes (10 mm) €3,00 - Heatcompound €3,00 - Anti-alga fluid €3,00 Totaal: €192,00 (excl. BTW) Totaal: €228,50 (incl. BTW) -------------------------------------------------------------------------------------------------------- - Thermaltake VA8000bws (black) €140,00 - Antec Neopower, 480W €130,00 Totaal: €270,00 (incl. BTW) ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Totaal: €498,50
Ik hoop dat jullie je mening willen geven over mijn keuzes, misschien hebben jullie wel betere ideëen. Schroom niet en post een berichtje. Alle hulp is welkom.
Nog een laatste vraag, hoe zet ik in mijn tekst een tab (net als in Word)?