Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

prescott maakt herrie, koeling, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goeiedag mensjes! :D

ik heb een prescott processor, die worden dus wat warmer dan anderen... dat maakt ook herrie en kan problemen geven

ik wil graag een koeler voor de processor kopen, die er als het kan ook wat mooi uitziet maar boven alles gaat kwaliteit, maar denk aan mijn budget, ben maar een arme scholier en krantenloper ;) meer dan 30 euro ofzo wil ik er niet graag voor uitgeven tenzij het een hele goeie is...

ik heb een intel pentium 4 2,8 Ghz 800 mhz fsb 1 mb L2 cache en socket 478

iemand suggesties? zelf ben ik (nog) niet erg thuis in kwaliteiten van coolers etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 18:19 ]

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Moet je eens kijken naar Zalman coolers. Die zien er best mooi uit, koelen goed. Kosten alleen iets meer, maar dan heb je best wel een goede cooler.

Eveb zoeken dus :)

C:\>_

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Gebruik de search op GoT eens...

Zalman 7000Cu; stil, mooi en onder de 30€. :)

Pricewatch

"Ik ben de man die alles kan"
Behalve zoeken :+

[ Voor 28% gewijzigd door PD2JK op 10-03-2005 18:21 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Kijk hier eens http://www.bit-tech.net/feature/77 misschien eventjes wachten en je hebt een goedkope en goede koeler :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Topics over koeling horen in Die-Hard Overclocking & Cooling en niet hier. Maar dit is iets dat je zelf wel met een beetje googlen en zoeken uit had kunnen vinden.

Dit topic is gesloten.