Toon posts:

Copernic desktop met open office?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer de Copernic desktop search (1.5 beta) en de google desktop search te vergelijken. De copernic bevalt me eigenlijk beter, is bijv. sneller, maar het lukt me niet om deze in open-office bestanden te laten zoeken. Ik heb de betreffende bestandsformaten toegevoegd, waarbij ik de tekstdocumenten ook als zodanig heb ingesteld. Toch lijkt hij niet in de teksten te zoeken, waar Google dat voor de openoffice documenten wel doet. Weet iemand hier of wat ik wil mogelijk is, en hoe ik dat dan in moet stellen?

Verwijderd

is het niet zo dat Open Office bestanden op zich geen bestanden zijn, maar een XML file met een verwijzing naar de 'echte' inhoud van een document? Op die manier indexeert Copernic de bestanden wel, maar niet de echte content?

Verwijderd

Topicstarter
betekent dat dat het echt niet mogelijk is? De Google desktop search doet het namelijk wel, met de bijbehorende plug-in.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 17:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:44:
betekent dat dat het echt niet mogelijk is? De Google desktop search doet het namelijk wel, met de bijbehorende plug-in.
Ik heb even snel gegoocheld, maar volgens mij is het idd niet zondermeer mogelijk, maar misschien is er voor Copernic ook wel een plugin?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:58:
[...]

Ik heb even snel gegoocheld, maar volgens mij is het idd niet zondermeer mogelijk, maar misschien is er voor Copernic ook wel een plugin?
Ik kan in elk geval geen plugins vinden, helaas!