Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

supersook

Professioneel prutser

Topicstarter
Dag medetweakers,

[uitleg probleem]
Na een jaar of 2 trouwe dienst van m'n sony clie sj22 wordt de batterij natuurlijk wat slechter, wat als gevolg heeft dat ik zo nu en dan m'n gegevens kwijt raak. Op zich niet zo'n probleem, aangezien ik de meeste data toch invoer via de pc.

Nu had ik laatst weer eens een lege accu, dus wilde ik na het opladen weer ff hotsyncen om alles weer terug te krijgen. Toen bleef helaas de HotSync hangen bij het synchroniseren van de 'datebook'. Alle programma's waren wel weer gerestored nadat ik de HotSync had beeindigd, maar de agenda was niet meer compleet. Nogmaals HotSyncen had hetzelfde effect, ook bleef hij bij aanvang van de HotSync vragen om het juiste profiel te selecteren.

Er is dus duidelijk iets mis, maar ook na veelvuldig wijzigen van de instellingen van het HotSync tooltje over de manier (sync, overwrite) waarop er gesynct moest worden blijf ik met hetzelfde probleem zitten.

[vraag]
Ik denk niet meer dat het goed te krijgen is, maar ik wil wel heeeeel graag m'n agendapunten bewaren. Weet iemand een manier om alles weer werkend te krijgen met behoud van m'n agenda? De rest van de data kan me gestolen worden, daar hecht ik niet veel waarde aan of ik kan het opnieuw krijgen (programma's).

(p.s. hier geplaatst omdat het om een gagdet gerelateerd software probleem gaat, mocht het verkeerd staan hierbij de vraag of een mod een move kan verrichten)

[ Voor 9% gewijzigd door supersook op 10-03-2005 16:21 . Reden: psje toevoegen ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Post je hotsynclog eens (rechtermuisknop hotsyncicoon in systemtray, view log)

Is je agenda nog wel compleet in je Palm Desktop? Zo ja, dan kun je met rechtermuisknop >> custom >> Datebook >> Desktop overwrites handheld de boel weer op de Palm zetten.

Alors.

• supersook

supersook

Professioneel prutser

Topicstarter
Stereotomy schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:49:
Post je hotsynclog eens (rechtermuisknop hotsyncicoon in systemtray, view log)

Is je agenda nog wel compleet in je Palm Desktop? Zo ja, dan kun je met rechtermuisknop >> custom >> Datebook >> Desktop overwrites handheld de boel weer op de Palm zetten.
Een HotSynclog kan ik je helaas niet geven, deze wordt namelijk pas gegenereerd als de HotSync compleet is en dat stadium bereikt het geneens. De enige mogelijkheid om HotSync te beeindigen is via de taskmanager, want ook cancellen kun je op wachten tot je een ons weegt.

Wat je tip betreft, dit mocht helaas ook niet baten. Gelukkig is m'n desktop agenda wel compleet, maar ook met die instelling blijft de HotSync hangen op het datebook item.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Probeer eens dbscan van www.pimlicosoftware.com te downloaden, en dat te runnen op je Clie.

(zit overigens in de zipfile van o.a. datebk5)

[ Voor 22% gewijzigd door Stereotomy op 10-03-2005 20:13 ]

Alors.

• supersook

supersook

Professioneel prutser

Topicstarter
Stereotomy schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:01:
Probeer eens dbscan van www.pimlicosoftware.com te downloaden, en dat te runnen op je Clie.

(zit overigens in de zipfile van o.a. datebk5)
Helaas werkt DBscan alleen op m'n clie, en niet op mijn pc. M'n pc heeft immers wel de goede agenda, alleen krijg ik die dus niet geHotSynct.

Dat bracht me gelijk op het idee om eens te kijken of ik via PalmDesktop niet wat kon fixen. Nadat ik m'n datebook, memo's en adressen had geexporteerd heb ik een nieuwe user aangemaakt. Daarin heb ik deze gegevens weer geimporteerd. Toen de Clie een harde reset gegeven en ja hoor, de HotSync wilde weer!

In elk geval bedankt voor je suggesties!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Mooi :)

Alors.

Pagina: 1