Ik heb een beetje ruzie met de computer hier
Als ik Adobe Photoshop CS start, freezed het programma halverwege het opstarten.
Start ik Adobe Illustrator, dan freezed het zodra ik een bestand wil openen of saven, ik kan wel nieuwe bestanden aanmaken en er in werken.
Start ik Macromedia Flash MX, dan crashed het direct, of het boot en doet hetzelfde als illustrator.
In MS Word kan ik wel openen, saven en al wat niet meer.
Iedere keer als er een programma crasht, en ik wil het killen via de taskmanager, dan staan er ineens twee photoshops/illustrators als actieve processen.
Ik weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet, heeft iemand suggesties voor me?
Gisteravond werkte alles nog vlekkeloos...
edit:
in adobe encore dvd 1.5 kan ik nog wel alles.
adobe after effects: no problemo
adobe premiere pro 1.5 draait vlekkeloos
adobe imageready cs geeft ook geen problemen.
nero geen probleem, ik snap er steeds minder van
het lijkt wel alsof alle programmas die ik gisteravond gebruikt heb het niet meer doen
Als ik Adobe Photoshop CS start, freezed het programma halverwege het opstarten.
Start ik Adobe Illustrator, dan freezed het zodra ik een bestand wil openen of saven, ik kan wel nieuwe bestanden aanmaken en er in werken.
Start ik Macromedia Flash MX, dan crashed het direct, of het boot en doet hetzelfde als illustrator.
In MS Word kan ik wel openen, saven en al wat niet meer.
Iedere keer als er een programma crasht, en ik wil het killen via de taskmanager, dan staan er ineens twee photoshops/illustrators als actieve processen.
Ik weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet, heeft iemand suggesties voor me?
Gisteravond werkte alles nog vlekkeloos...
edit:
in adobe encore dvd 1.5 kan ik nog wel alles.
adobe after effects: no problemo
adobe premiere pro 1.5 draait vlekkeloos
adobe imageready cs geeft ook geen problemen.
nero geen probleem, ik snap er steeds minder van
het lijkt wel alsof alle programmas die ik gisteravond gebruikt heb het niet meer doen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 15:59 ]