[Wlan] Overzicht /ervaringen Wlan Access points?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 17:00
Hoi! Ik ben nieuw in het Wlan gebeuren, want tot nu toe werkte ik gewoon met snoertjes :). Maar aangezien ik als het goed is binnenkort een Centrino laptop ga kopen, wil ik daar ook wel een Access point bij. Nu had ik verwacht hier wel ergens een overzicht van AP's te zien, maar die heb ik niet gevonden. Dus, hoop ik dat jullie hier wat ervaring met je AP kunnen posten.
Waar ik naar op zoek ga gaan is iig: Wlan (DuH), wel 54 Mbps. Graag ook 2 USB poorten (of 1 met HUB mogelijkheid), zodat ik er een printer, en een HD aan kan gaan hangen. Verder niet echt eisen: Router hoeft hij niet te doen, dat doet m'n modem al. Mocht hij wel routeren kunnen, DAN wil ik ook een uitgaande lan poort (maar dat hebben ze dan AFAIK meestal wel), zodat ik ook mijn bedraade netwerk aan kan sluiten, als ik hem ooit wel als router ga gebruiken.

BTW, misschien niet echt een troubleshooting topic, want ik heb (nog :)) geen problemen. Maar ik dacht toch dat hij hier beter paste, dan in Internet & Telefonie.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Sorry, dit is niet de bedoeling op dit forum :) We gaan er vanuit dat iedereen zélf z'n apparatuur kan uitzoeken.

Zie hierover ook: Policy - Network Troubleshooting :)

Dit topic is gesloten.