[98] Afsluitproblemen met netwerkkaart*

Pagina: 1
Acties:

• LvanD
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb nog een oude pc staan. Een P2 333Mhz, daarop Windows 98 geinstalleerd. Ik heb een draadloos netwerkkaartje van Sitecom. Al de patch uitgeprobeerd van Microsoft. Dat hielp ook niet.

Help?!? Wat kan ik doen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat voor patch :?
Heb je de drivers goed geinstalleerd :?
kortom geef even wat meer info :)

Kijk anders even op http://www.sitecom.nl/ en zoek daar eens naar nieuwe drivers :)

Wauw, een sig!

• LvanD
ben nu op school dus kan zo niet zien welke patch ik heb gedownload. zodra ik weer thuis ben zal ik er neerzetten welke patch

groeten :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke afsluitproblemen heb je dan? :)
Het woord 'problemen' zegt helemaal niets. Bedoel je dat je PC willekeurig uit gaat? Willekeurig aan gaat? Dat hij reboot bij het afsluiten? Wat bedoel je? :)

Meer informatie - is echt erg belangrijk, net zoals 'welke patch' - Microsoft brengt jaarlijks honderden zo niet duizenden patches uit. 'De' patch zegt dan ook helemaal niets ;)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
en vermeld ook ff welke versie van windows 98 je gebruikt ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* alt-92 begrijpt niet waarom mensen een topic neerpoten waar ze (gelijk) antwoord op willen hebben terwijl ze niet bij die PC in de buurt zijn... wacht dan tot je thuis bent en post dan pas, dan kun je ook gelijk de juiste info geven die nodig is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
BackSlash32 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 00:23:
[...]

* the_stickie begrijpt niet waarom mensen een topic neerpoten waar ze (gelijk) antwoord op willen hebben terwijl ze niet bij die PC in de buurt zijn... wacht dan tot je thuis bent en post dan pas, dan kun je ook gelijk de juiste info geven die nodig is.
misschien heeft ie thuis geen internetaansluiting :+

[ Voor 3% gewijzigd door the_stickie op 11-03-2005 00:27 ]

• LvanD
OKE,

Ik zal ff vertellen wat ik heb...
Ik heb Windows 98 SE geinstalleerd op een 2e computer... Een P2 333 Mhz.. Oud bakkie he :) maar daar gaat het niet om...

Een draadloos netwerkkaartje van Sitecom (type Wireless Network Card 11M) na installatie van deze kaart geeft windows afsluitproblemen.. Tijdens het afsluiten blijf hij hangen op het scherm "Windows is bezig met afsluiten". Wanneer ik hem opnieuw wil opstarten, start die wel gewoon opnieuw op.. Behalve als ik mijn linker shift gebruik, ook dan blijft hij hangen..

Heb de patch van Microsoft gedownload "het Windows 98 Second Edition Shutdown Supplement", ook na installatie blijft hij hangen bij afsluiten...

Ben ik zo duidelijk genoeg?? >:)

• LvanD
[/quote]

misschien heeft ie thuis geen internetaansluiting
[quote]

zeker heb ik wel internet
lang leve @home :*)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-04 11:40

Arno

PF5A

LvanD schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 02:29:
Heb de patch van Microsoft gedownload "het Windows 98 Second Edition Shutdown Supplement", ook na installatie blijft hij hangen bij afsluiten...
Er is een tweede patch, als je bij Windows update kijkt bij geinstalleerde updates kun je een kb artikel openen. Hierin staat ergens een linkje naar een tweede shutdown patch, deze werkte wel bij de laptop van mijn ouders :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1