Chello beschikbaar in Casema gebied?

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 20:41
Ik ging net even bij internetten.nl checken welke abonnementen er bij mij beschikbaar zijn, zie ik tot mijn verbazing dat het netwerk van upc (chello) ook bij mij beschikbaar is!!?
Naja, het kan natuurlijk een foutje zijn, maar als ik bij chello.nl en upc.nl ga checken, geven ze terug dat het idd. bij mij beschikbaar is.

Ik woon in Maarssen, wat al jaar en dag Casemaverzorgingsgebied is en zeker niet van UPC.
Nu heb ik wel in het verleden gelezen dat er meerdere providers zouden gaan komen op de kabel, maar hebben meer mensen dit? Of betergezegd, hebben mensen al UPC in Casemagebied?

Overigens gaat het me alleen om de ontwikkeling, want ik zou nooit of te nimmer UPC producten gaan afnemen, maar dat terzijde.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Kan, ik zit hier zelf in een gebied waar al 7 jaar Chello/com21 wordt aangesloten en ben 2 jaar terug overgestapt van Chello Classic naar @home basis (tegenwoordig breedband). De lokale kabelboer durft het hier zelfs aan om Chello samen met @home op 2 verschillende frequenties op Eurodocsis te zetten. Als een van beiden down is, flipt je modem steeds het verkeerde netwerk op (afgelopen week nog meegemaakt, helpdesker zei dat het niet mogelijk was dat ik downstream en upstream lampje groen had, maar wist hem te vertellen dat ie dan best es op UPC netwerk kon zitten :P)