Toon posts:

Nieuwe poging Quattro -> Excel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Heb inmiddels door middel van een convertor, via de site van Microsoft, geprobeerd om mijn formules in Quattro om te zetten naar formules voor Excel, dit werkt voor mij niet omdat mijn computer dan vastloopt.
Convertor was voor Quattro Pro 7.0 naar Excel 2000.

Nu is de Quattro versie waarmee de bestanden zijn aangemaakt waarschijnlijk jonger dan de 7.0 versie en werk ik op dit moment met Excel 2002. Kan dit een probleem zijn van de convertor of heeft het meer met Windows te maken.

Als dit bericht bij de verkeerde topic staat, dan spijt me dat, maar weet niet waar ik hem anders neer moet zetten.

Zou iemand mij kunnen helpen, zoals gevraagd heb ik al bijna het hele net afgezocht naar een oplossing en diverse wizz-kids gevraagd. Verscheidene stuurden me hier heen om het te vragen aan de echte profs.
Dus please help me.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zette er toch bij waar het beter past?
Het is een vraag over 2 softwarepakketten, lijkt me dat dat in het software-subforum moet.
NOS -> SA

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor, maar zoveel verstand heb ik er ook weer niet van. Ben al blij als ik mijn geplaatste vraag weer terug kan vinden.

Mijn excuses voor al het ongemak.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:40
Als ik in google het volgende in type: converter quattro pro excel
Krijg ik een aardige lijst met links waar je iets aan hebt denk ik.

Link: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=converter+quattro+pro+excel&lr=

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik ook al geprobeerd, loop eerst ook door GOOGLE voordat ik anderen ga lastig vallen met mijn problemen, maar heb nu diverse downloads geprobeerd en tot op heden werkt nog niks bij mij. Vandaar dat ik op deze site kwam om anderen mijn probleem maar voor te leggen. Kreeg diverse keren te horen dat als ik problemen had met software, ik hier moest zijn omdat hier zoveel kennis was. Dus vandaar..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Te oude of juist nieuwe versies kunnen inderdaad nog wel eens een probleem zijn. Zou je het document online kunnen/mogen zetten? Excel zelf zou het in principe ook moeten kunnen namelijk. (of iig. mijn Excel 2003). Dan kunnen mensen zien waar het aan ligt.
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:04:
Sorry hoor, maar zoveel verstand heb ik er ook weer niet van. Ben al blij als ik mijn geplaatste vraag weer terug kan vinden.
offtopic:
Klik op de startpagina op je eigen naam en je vindt ze terug.
Overigens: het is handig als je een volgende keer in je beginpost alvast zet wat je al hebt geprobeerd en wat niet werkt. Ten eerste omdat het anders lijkt alsof wij "helpdesk moeten spelen", ten tweede hebben veel mensen meer de behoefte om moeite voor iemand te doen als diezelfde ook duidelijk veel moeite heeft gedaan. Zo digitaal is het namelijk moeilijk om mensen anders te zien dan aan de hand van de posts :)
Mijn excuses voor al het ongemak.
:* en welkom@GoT :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 14-03-2005 17:11 . Reden: edit: zien zinnetje ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik de juiste converter o.i.d. niet te pakken kon krijgen, ben ik in de tussentijd maar bezig gegaan om mijn eigen interpretatie van de formules in Quattro om te zetten naar Excel, ben er totaal (op werk en thuis(merendeel thuis)) 2 weken mee bezig geweest en heb het nu voor elkaar. Denk ik..

Vind het toch top dat een ieder zijn best heeft gedaan om mij te helpen, hou deze site in de gaten, als ik ergens mee kan helpen zal ik dat ook zeker doen.

Top hier!! :*) :*) _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1