server rack + server

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 20:23
wie kan er voor mij een server kast vinden (19'') welke ongeveer een halve meter tot 1 meter hoog is en ongeveer een normale ups geen 19'' een midtower pc en een 1'9'' switch inkan (server word later een 19'' maar is nu nog een mid tower

de ups is ongeveer 10 tot 15 cm hoog..

ik heb zowat het hele net afgezocht maar ik kom heel vaak uit bij kasten van 2 meter hoog en absurde prijzen..

het moet dus een kast worden van minimaal 60 CM hoog diepte is denk ik nog geen probleem aangezien de switch niet zo diep is.

ik zat zelf te denken aan een 16U hoogte.

dit is omdat ik alles van mijn netwerk nu eens goed gaan aanleggen nu ligt alles of op de grond of in een bezemkast

wie kan er voor mij een redelijke kast vinden.

er moet wel een deur opzitten en/of een slot ik wil _geen_ kast van 1,50/2 meter hoog want dat is gewoon overkill..

iemand die hier ervaring mee heeft ?

weet iemand ook een normaal mobo in een lege 19'' behuizing past ??? dan hoef ik namelijk alleen maar een lege 19'' kast te kopen en zet alles over.

deze vind ik bv ook wel heel mooi maar ik mis wel een deurtje..

http://www.racksolutions....le-12u-server-monitor.gif

het hoefd van mij dus echt geen super grote rack te zijn hij gaat toch op zolder staan maar toch.. ik wil er wel _wat_ in kwijt kunnen

ik denk dat 12U toch echt wel het minimum is.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 17:00

PanMan

Spun!

Ik vind dat je een nogal onoverzichtelijke startpost hebt. Maar, volgens mij kan je die 19" rails ook zelf kopen. Je kan dan ook overwegen om gewoon zelf iets te klussen van hout. Zeker als het gewoon voor in de bezemkast is. Ikzelf zou overigens uberhoubt geen dure 19" spullen kopen voor in de bezemkast, maar dat moet je zelf weten.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Onoverzichtelijk en niet de bedoeling hier. Struin zelf websites van fabrikanten en leveranciers af voor dit soort dingen.

Dit topic is gesloten.