[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Demo v2

Pagina: 1
Acties:

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 11:20
Ik heb een probleem met deze demo.

Hij loopt vast wanneer ik het spel opstart.
Ik krijg namelijk een melding van dat 3DCONFIG.EXE is vast gelopen en moet worden afgesloten.

Op de website van de game heb ik kunnen vinden dan je de compatibiliteit op win2000 kan zetten om dit probleem te verhlepen, helaas bied dit geen uitkomst.

Iemand ergens gelezen hoe dit probleem verholpen kan worden? Google heeft helaas ook niet veel hits betreffende deze fout en deze game.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Wat zijn je system specs? Welke drivers gebruik je? Welk OS draai je? etc. etc. :z

• KillerDream
Crash schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:11:
Wat zijn je system specs? Welke drivers gebruik je? Welk OS draai je? etc. etc. :z
Dacht niet dat dat nodig zou zijn als iemand dit ergens op het web was tegen was gevonden.

Mijn specs: http://specs.tweak.to/3808

• KillerDream
Heb inmiddels de volgende dingen al geprobeerd:

- nVidia drivers geupdate naar 76.10
- Aantal pipeline naar origineel gezet

Gebruik in het vervolg de edit-knop als je iets toe te voegen hebt. En normaal probeert men dergelijke dingen voordat men een topic opent ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Crash op 10-03-2005 21:45 ]

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:48
ik heb dus ook een probleem... bij mij freezed het spel COMPLEET heel de pc alles... het geluid blijft in een loop van 0.1 sec. dus je hoort TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..... ik heb de pc helemaal geformateerd en nog steeds loopt de hele boel vast met dat spel in de menu's

wat moeti k doen

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:48
iemand ???? want niemand reageert en ik heb dit probleem al heel lang met het spel.
Pagina: 1