Toon posts:

playlist mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien of er media/audioplayers bestaan die de playlist updaten wanneer in een bepaalde Map een nieuwe cd/liedje wordt toegevoegd?
ik werk nu met Itunes maar vind het zo ontzettend vervelend om steeds weer een nieuwe cd toe te voegen...

Verwijderd

Topicstarter
iemand??

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:00
In winamp kun je bij je media library een aantal directories opgeven waar hij media uit moet halen, deze kun je automatisch laten rescannen om een bepaalde tijd (bv: om de 60 sec ofzo, realtime laten bijhouden gaat sowieso lastiger...). Lijkt me dat je dit moet kunnen gebruiken :)

Overigens, normaal zou ik ook eventjes de precieze stappen om bij deze instelling te komen erbij opzoeken. Echter, bij een TS van 4 regeltjes waaruit totaal geen inzet blijkt en dan óók nog een kick in minder dan 5 uur heb ik gek genoeg ineens geen zin meer om het op te zoeken... :{

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Admin General Chat
Volgens mij zijn er niet zulke programma's die dat kunnen :)
winamp, wmp, realplayer, sonique kunnen dat ook niet :)

Ik denk dat je nog steeds alles handmatig moet blijven updaten :)
Ik ben blijkbaar overruled :+

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 10-03-2005 17:48 ]

Wauw, een sig!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op zich is dit wel een interessante vraag; volgensmij Winamp dit inderdaad standaard. Wat heb je zelf al geprobeerd? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Admin General Chat
Spider.007 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:56:
Op zich is dit wel een interessante vraag; volgensmij Winamp dit inderdaad standaard. Wat heb je zelf al geprobeerd? :)
nee hoor, winamp doet dit niet standaard :)
misschien wel als je het met die medialibrary doet, maar als ik een nummer in een mapje gooit word mijn playlist niet geupdated :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

windows media player 10 heeft een optie waar je folders kan monitoren maar dat is ook niet helemaal wat je zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
heb veel players gedownload vandaag en kom tot de conclusie dat musicmatch jukebox #10 de beste is. Hij houdt actief bij als je een cd toevoegt bij een bepaalde Map, zo hoef je dus nooit meer een map toevoegen! keirelaxed....
het fijne van deze player is vergeleken met winamp; het uiterlijk is mooier/duidelijker en er zitten geen vervelende add's aan zoals videoplayer...

hartstikke bedankt voor jullie reacties....
Pagina: 1