Toon posts:

Geen internet met www wel via IP nummer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren heeft casema adsl er een tijd uitgelegen en sindsdien kan ik niet meer het internet op via de normale weg. Als ik een ip nummer intiep in de adres balk kom ik wel op de site, maar niet meer via www.naamsite.nl.
De meneer van de casema heeft het een en ander geprobeerd en denkt dat er iets met mijn DNS is. Hij kan het niet oplossen en raadde aan alles opniew te installeren. Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Weet iemand een andere oplossing?

Remigio

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik weet wel bijna zeker dat het DNS is :)

Welke DNS servers heb je nu configureerd of toegewezen gekregen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:00:
Hallo,

Gisteren heeft casema adsl er een tijd uitgelegen en sindsdien kan ik niet meer het internet op via de normale weg. Als ik een ip nummer intiep in de adres balk kom ik wel op de site, maar niet meer via www.naamsite.nl.
De meneer van de casema heeft het een en ander geprobeerd en denkt dat er iets met mijn DNS is. Hij kan het niet oplossen en raadde aan alles opniew te installeren. Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Weet iemand een andere oplossing?

Remigio
fijne vent dan dat hij je niet even verder helpt bij het nakijken van e.e.a. :X

misschien liggen de dns servers van casema er zelf wel uit? Kijk anders eens in Het GROTE -post hier je snelle DNS servers- topic (wel een oud topic maargoed...)

I'm not as think as you stoned I am

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-02 15:42

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Tsja, typisch DNS probleem lijkt mij ook. Misschien een stukje malafide software op je pc gehad? Kazaa staat er ook om bekend troep te installeren die de DNS overhoop gooit.
Probeer de DNS eens handmatig in te vullen. Of hitmanpro te draaien. Probeer ook eens DNS die niet van je eigen proivder zijn. Succes

You iz one special kid!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:58

lordsnow

I know nothing

Heeft je windows/router wel de juiste DNS server toegewezen gekregen?

Wat gebeurd er als je in windows NSLOOKUP IP-ADRES doet?

IPCONFIG /FLUSHDNS
IPCONFIG /RELEASE
IPCONFIG /RENEW

al geprobeerd?