[mail] problemen online aanmelden

Pagina: 1
Acties:

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
hey mensen, ik heb vaker de laatste tijd dat ik niet meer kan aanmelden op gmail.com en hotmail.com op de sites zelf hij blijft hangen op loading... of de pagina wit.
watkan dit zijn en hoe zou ik dit eventueel kunnen op lossen.

Dit ligt niet aan me adres maar aan inet explorer... denk ik zelf. op mozzila wil dit dan hierin tegen weer wel. dit zijn problemen die zich voor doen op redelijk tot veel pc's

wie weet raad?

iMac 2020 i7

• o.poulssen
gaat er nog iemand reageren? hehe misch weer zown lastig onderwerp ;-)

hehe lastig met al dat tuig hier =)

iMac 2020 i7

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
owen.p schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:44:
gaat er nog iemand reageren? hehe misch weer zown lastig onderwerp ;-)

hehe lastig met al dat tuig hier =)
AL dat lastige tuig? :Z

Maar inderdaad, dat probleemt komt de laatste tijd vaak voor, heb er zelf ook last van

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

1) Als je een antwoord op je vraag wilt moet je ons niet als tuig afschilderen.
2) Je eigen topic omhoog schoppen na iets meer als 1 uur is not done, zoals je ook in Algemene gedragsregels (Netiquette) had kunnen lezen

Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Je zult toch echt meer info moeten geven, willen we je uberhaupt kunnen helpen - glazen bollen zijn helaas niet meer te koop ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• o.poulssen
het is op zich geen probleem om mozzila te gebruiken, maar op mn werk zijn ze er niet zo blij mee als ik dat zo maar gaan instaleren. t zijn overgens niet mijn computers, anders was t een stuk beter voor elkaar.

iMac 2020 i7

• o.poulssen
ow okeej ik zal mij ff wat beter gaan gedragen =). 8) wat ik heb geprobeert heb is mijn instellingen na gekeken van inet explorer en daar zou niets mis mee moeten zijn, verder heb ik geen foute firewalls of andere blocking programma's voor inet open staan. daar kan het niet aan liggen. ander pc's hier werken gewoon wel op de zelfde router. :?

iMac 2020 i7

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Kijk eens even bij IE of je bij de lan instellingen 'automatisch detect settings' aan hebt staan en vink deze eens uit. En gebruik je bijv. een proxy in IE en in Mozilla niet?

Dus iets meer info is welkom

Koffie!!

• o.poulssen
ik gebruik geen proxiservers laatstaan dat ik weet hoe ik dat moet gebruiken, proxy's zijn mij totaal niet bekend, deze instelleing die je me gaf hebben ook totaal geen effect.

balen dus, maar weer verder zoeken of wachten op een betere post met de juiste oplossing

iMac 2020 i7

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Over welke versie IE hebben we het? Welk OS gebruik je? Is dit up to date?

Virus of spyware misschien? Heb je al eens gescannt?

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• o.poulssen
okeej duidelijke taal: windows xp sp2 en dit gebeurt ook op sp1, aleen spysweeper en netpeeker zitten er tussen maar dit heeft voor heen wel gewoon gedraait ook met deze programma's. het betreft gewoon IE 6 en xp met alleupdates. er word dagelijks gescant

iMac 2020 i7

Pagina: 1