Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb de search al meerdere keren gebruikt maar ik heb niet precies gevonden wat ik zocht.

Iedereen hier is waarschijnlijk al bekend met het programma Skype. Wat dat betreft heb ik geen klachten over het programma'tje.

Nu keek ik eens rond op internet en vond verscheidene linkjes;

http://www.dualphone.nl/
http://www.skype.voipvoice.com/shop/Default.asp

Ik denk dat iedereen onderhand wel bekend is met deze techniek.

Ik vroeg me een aantal dingen af bij het zien van deze machientjes;

A) Zijn deze telefoontoestellen ook te gebruiken in samenwerking met bijvoorbeeld MSN, de microfoon-functie daarbij zit?
B) Zijn deze telefoontoestellen sowieso in samenwerking met andere software te gebruiken?
C) Is het echt zo dat je 55 euro voor één telefoon betaalt? Of zijn het er meerdere?

Daarbij vroeg ik me ook af of de link tussen bluetoo en mobiele telefoon moeilijk te maken is, en of iemand hier mogelijk meer informatie over heeft betreffende de nokia 6230, sinds ik hem niet aan de praat kreeg.

Alvast bedankt! _/-\o_

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mbt je vraag over Skype kan ik je helaas niet helpen, geen idee.

Over BT en de 6230: Is op zich niet moeilijk, normaal gesproken staat zoiets in de handleiding van je headset (bij mij iig wel). Mocht je het niet kunnen vinden:

Je moet sowieso de BT-functie van je gsm activeren: knop linksboven (Favorieten), Menu Bluetooth, Bluetooth aanzetten onder de eerste optie. Zorg daarna dat je je headset aan hebt staan. Ga dan in het Bluetoothmenu van de gsm (zou je nog moeten zitten) naar Zoeken naar audiotoebehoren en activeer die. De headset zou dan gevonden moeten worden, je krijgt een vraag met iets als Gevonden [BT-apparaat], wilt u dit apparaat koppelen? Zeg ja, en ze worden gekoppeld. Je kunt 'm dan zien in het BT-menu, bij Gekoppelde Apparaten en Actieve Apparaten (de laatste alleen wanneer de headset ook echt aan staat, de eerste zie je 'm altijd wanneer ie gekoppeld is).

Mocht je nog meer vragen hebben over de 6230, die kun je beter neergooien in Nokia 6230 - Deel 14. Succes!

Nomen nescio

Verwijderd

Topicstarter
Brabo-Joossie schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:03:
Mbt je vraag over Skype kan ik je helaas niet helpen, geen idee.

Over BT en de 6230: Is op zich niet moeilijk, normaal gesproken staat zoiets in de handleiding van je headset (bij mij iig wel). Mocht je het niet kunnen vinden:

Je moet sowieso de BT-functie van je gsm activeren: knop linksboven (Favorieten), Menu Bluetooth, Bluetooth aanzetten onder de eerste optie. Zorg daarna dat je je headset aan hebt staan. Ga dan in het Bluetoothmenu van de gsm (zou je nog moeten zitten) naar Zoeken naar audiotoebehoren en activeer die. De headset zou dan gevonden moeten worden, je krijgt een vraag met iets als Gevonden [BT-apparaat], wilt u dit apparaat koppelen? Zeg ja, en ze worden gekoppeld. Je kunt 'm dan zien in het BT-menu, bij Gekoppelde Apparaten en Actieve Apparaten (de laatste alleen wanneer de headset ook echt aan staat, de eerste zie je 'm altijd wanneer ie gekoppeld is).

Mocht je nog meer vragen hebben over de 6230, die kun je beter neergooien in Nokia 6230 - Deel 14. Succes!
Ik ga vanavond maar eens kijken, alvast hartstikke bedankt voor deze uitleg _/-\o_