Kleine 3 of 4 mp camera

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• PhaNt
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-01 10:28
Ik ben opzoek naar een zo klein mogelijke digitale camera met 3 of 4 megapixels. Ik heb de Sony DSC U20 die is heerlijk klein, maar 2 mp is net te weinig om de foto fatsoenlijk te laten afdrukken.

Optische zoom is niet noodzakelijk, als de camera maar echt klein is!

Heeft iemand suggesties?

Dank! PHaNt

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
De Exilim serie van Casio is niet al te groot. De CCD is prima, alleen net als de Sony is de lens niet je van het.

Geen Ping, wel Pong

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Of een Canon Digital Ixus i5 ook geen optische zoom en een 5MP sensor link

[ Voor 32% gewijzigd door Turkish op 10-03-2005 11:17 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Ikzelf heb een Pentax S4. 4MP met zoom. Past in een pakje sigaretten, goede kwaliteit.

http://www.pentaxeurope.c...ital/Optio%20S4/prod.html

Hmm, via de link krijg je de camera wel te zien maar de uitvergroting is weer n ander model.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 11:23 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
PhaNt schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:11:
Ik ben opzoek naar een zo klein mogelijke digitale camera met 3 of 4 megapixels. Ik heb de Sony DSC U20 die is heerlijk klein, maar 2 mp is net te weinig om de foto fatsoenlijk te laten afdrukken.

Optische zoom is niet noodzakelijk, als de camera maar echt klein is!

Heeft iemand suggesties?

Dank! PHaNt
nou ik ben van mening dat die sony niet onderdoet om die fotoos goed uit te printen. Deze maakt wel degelijk supermooie fotoos.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:29
idd, ixus serie ben ik zeer over te spreken.. broer heeft sinds kort de ixus 40. topdingetje als je geen pro bent, en gewoon leuke vakantieplaatjes wilt maken!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Je wilt geen optische zoom maar wel kwaliteit. Wat wil je gaan fotograferen dan? Misschien kunnen we je iets beter helpen als je dat verteld en heb je nog een bepaald budget?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Heeft iemand suggesties?
Jazeker! Zelf gaan verdiepen in de wereld van de digicams \o/ In Fotografie Policy staat aangegeven dat dit soort topics niet de bedoeling zijn van FG, omdat de leuke topics hier anders ondergesneeuwd raken met 'welke digicam??" topics ;)

www.dpreview.com >> compare ;)
www.stevesdigicams.com
www.megapixel.net
www.dcresource.com

Zomaar een paar links waar je kan zoeken met je wensen bij de hand, en kan zien wat voor cams eruit komen rollen. Oftewel, toon wat meer eigen inzet om uit te zoeken wat er overeenkomt met jouw eisen, wensen en budget, dan kom je er heus wel uit. Succes met je keuze :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.