Hallo tweakers,
Ik heb bij een pc van een vriend van mij, jaja, die beruchte dell P 933
met inmiddels 256 uiteindelijk maar een clean install gedaan. Hij heeft de harde schijf letterlijk leeg geschoffeld en het werkte perfect. Alles opnieuw drop en hij leek herboren.
Maar na twee uur internet (met Norton) gaf hij de melding Fout geconstateerd, windows sluit af in 60 sec.
Dit heb ik weten te verhelpen maar nu, twee weken later heeft die maat van mij eenn systeemherstel gedaan en is daar halverwege daarmee gestopt.
Nu start ie helemaal niet meer op en krijg ik alleen nog maar een zwart scherm te zien met daarop: DELL Dimension in het blauw. En that's it, meer niet kan er helemaal niets meer mee...
Ik weet dat die maat van mij een prutser is, maar ik wil m graag helpen!
Iemand hier ervaring mee??
Ik heb bij een pc van een vriend van mij, jaja, die beruchte dell P 933
Maar na twee uur internet (met Norton) gaf hij de melding Fout geconstateerd, windows sluit af in 60 sec.
Dit heb ik weten te verhelpen maar nu, twee weken later heeft die maat van mij eenn systeemherstel gedaan en is daar halverwege daarmee gestopt.
Nu start ie helemaal niet meer op en krijg ik alleen nog maar een zwart scherm te zien met daarop: DELL Dimension in het blauw. En that's it, meer niet kan er helemaal niets meer mee...
Ik weet dat die maat van mij een prutser is, maar ik wil m graag helpen!
Iemand hier ervaring mee??