Toon posts:

Dell start niet meer op, hangt bij opstartscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb bij een pc van een vriend van mij, jaja, die beruchte dell P 933 >:) met inmiddels 256 uiteindelijk maar een clean install gedaan. Hij heeft de harde schijf letterlijk leeg geschoffeld en het werkte perfect. Alles opnieuw drop en hij leek herboren.

Maar na twee uur internet (met Norton) gaf hij de melding Fout geconstateerd, windows sluit af in 60 sec. |:(

Dit heb ik weten te verhelpen maar nu, twee weken later heeft die maat van mij eenn systeemherstel gedaan en is daar halverwege daarmee gestopt.

Nu start ie helemaal niet meer op en krijg ik alleen nog maar een zwart scherm te zien met daarop: DELL Dimension in het blauw. En that's it, meer niet kan er helemaal niets meer mee... :?

Ik weet dat die maat van mij een prutser is, maar ik wil m graag helpen!

Iemand hier ervaring mee??

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-08 11:30
Kom je ook niet in de BIOS dan?

Wanneer dit wel lukt ff booten vanaf cd en de recovery console draaien!

Verwijderd

Kom je idd in de bios ?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 10:42 ]

Verwijderd

Installeer effe een andere Windows... Met SP2 geintergreert zodat je Blaster of Sasser (dat is die foutmelding denk ik :) ) iig niet meer binnen haalt... Dan moet et allemaal weer werken :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:59:
Hallo tweakers,

Ik heb bij een pc van een vriend van mij, jaja, die beruchte dell P 933 >:)
Welke beruchte :?
Wat is het exacte model ?
Maar na twee uur internet (met Norton) gaf hij de melding Fout geconstateerd, windows sluit af in 60 sec. |:(
Waarschijnlijk gewoon Sasser
Nu start ie helemaal niet meer op en krijg ik alleen nog maar een zwart scherm te zien met daarop: DELL Dimension in het blauw. En that's it, meer niet kan er helemaal niets meer mee... :?
Geen enkele foutmelding bij het BIOS , ook niet na langer wachten ?
Al ees *in* het BIOS gekeken, alle flatcables even aangedrukt ?
Wat is de BIOS versie ?
Al eens opgestart met CTRL-ALT-D tijdens de POST ?

[ Voor 7% gewijzigd door Koffie op 11-03-2005 12:12 ]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1