[outlook2000] Geen rechtermuis in inbox

Pagina: 1
Acties:

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hey,

Wanneer ik met outlook (2000) werk en rechtermuisknop op de de het venster waar alle emails staan druk dan krijg ik geen menu. shift f10 werkt ook niet. maar wanneer ik in de outlook balk rechtermuisknop gebruik komt er wel weer een menutje..

het is dus echt alleen bij het venster waar alle emails staan (waar je dus beantwoorden, forward enzo kan aanklikken)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je het probleem alleen in Outlook of ook bijvoorbeeld in Windows Explorer?

Je kan proberen om Outlook zonder extra add-ins te starten, wellicht dat een van de add-ins je contextmenu vernaggelt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is alleen in outlook.

er zijn verder geen bijzondere add-in's die het blokkeren.

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb weleenswaar Outlook 2003, maar ik denk dat de versie in deze niet uitmaakt.
Ik had ditzelfde probleem... ff zoeken in de nieuwsgroepen gaf voor mij het volgende antwoord.

Probeer Outlook in Safe mode te starten..
Hoe dit te doen: Houdt de CTRL toets ingedrukt terwijl je op de Ms Outlook snelkoppeling klikt.
En houdt deze ingedrukt totdat Outlook met de volgende melding komt:
Outlook heeft geconstateerd dat u de CTRL toets ingedrukt houdt. Wilt u Outlook starten in de veilige modus ?
Kies hier voor ja.
Bij mij waren de contextmenus nu wel toegankelijk..
Na het sluiten van de veilige modus en het starten van de normale modus was het probleem nu echt verholpen.. (Raar maar waar.. 8)7 ) .

Laat even weten of het voor jou ook geldt ?

Voor Outlook 2000 is de veilige modus te starten door aan de snelkoppeling de commandline optie /safe toe te voegen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)