Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Webbased Remote desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hello mensen,

Ik heb ben een tijdje opzoek naar een webbased remote desktop applicatie. Iets dat via een proxy kan werken.

op google heb ik wat kunnen vinden maar niets dat ook echt werkt.

Weten jullie misschien zo'n applicatie?

bink.nu of tightvnc werken niet. Ik kan mijn pc wel pingen. Porten staan open.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 08:39 ]

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
realvnc heeft een java-based webserver waar je gewoon naar toe kan surfen?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 07:53

Apie!

Newer, better & confusinger

RealVNC werkt volgens mij niet via een http proxy. Dat probleem heb ik hier ook ;(
M'n torrent client Azureus heeft een dikke vette Swing interface die misbruik maakt van het HTTP protocol en dat werkt gelukkig wel vanaf m'n werk :)

[ Voor 48% gewijzigd door Apie! op 10-03-2005 08:39 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik gebruik Azureus ook :)

Ik denk ook dat het mogelijk moet zijn om via een proxy webbased op een remote server te komen. Alleen hoe.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 23:21

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Windows 2003 server heeft dit standaard naast de normale remote desktop. Is alleen een beetje dure oplossing 8) .

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• venomous
  • Laatst online: 06-09 13:21
Bo: Tis ook handig als je zegt waar het dan staat dat dit kan, tsac kan namelijk wel een server overnemen maar heeft nog altijd een directe poort 3389 nodig en voor zover ik weet nergenst een instelling voor een proxy.

Djoekie: Waar in Windows 2003 is mischien ook wel handig om te weten.

Specs

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

Misschien moet TS eens aangeven voor welk Operating System hij / zij remote desktop over web wil.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ha, ik heb de oplossing voor je :)
Sinds ik bij Oracle werk gebruik ik HTTPort om via Remote Desktop op andere systemen in te loggen.

Installeer HTTPort (vind via Google).
Stel de proxy server in.
Voeg een portmap toe, je kunt het beste poort 3389 als local en remote port gebruiken.
Druk op de startknop zodat HTTPort actief wordt.
Open Remote Desktop client.
Vul in: localhost, en connect.

Dan zou het feilloos moeten werken!

edit:
Je kunt dit dus doen voor al je programma's. Het maakt ook niet uit of de client webbased is of niet, het gaat puur om de poort. Dus of je nu de webbased Remote Desktop client gebruikt of niet, poort 3389 ga je nodig hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door rb338 op 10-03-2005 09:41 ]

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 17:27

Shaidar

Remotely Anywhere ... prachtig pakket!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• venomous
  • Laatst online: 06-09 13:21
Misc topic stelen (bestaat dat eigenlijk?) maar ik zoek dus ook nog altijd iets om door een isa 2000 server heen te komen met "user auth"

Heb zelf al verscheidende programma's getest en geen van allen werken waaronder remotly anywhere, httport (want die heeft een connect verbinding nodig en die staat 9 van de 10 x uit op proxies).

Het enige programma wat werkt zijn de reverse remote programma's bv netviewer maarja dan moet er iemand altijd achter de server zitten.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
rb338 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:40:
Sinds ik bij Oracle werk gebruik ik HTTPort om via Remote Desktop op andere systemen in te loggen.

Stel de proxy server in.
Voeg een portmap toe, je kunt het beste poort 3389 als local en remote port gebruiken.

edit:
Je kunt dit dus doen voor al je programma's. Het maakt ook niet uit of de client webbased is of niet, het gaat puur om de poort. Dus of je nu de webbased Remote Desktop client gebruikt of niet, poort 3389 ga je nodig hebben.
Ik heb Remote Anywhere nu op mijn pc thuis staan. En het werkt inderdaad erg fijn over html. Echter niet achter een proxy.

Ik wil nu gebruik maken van HTTPort.

Zou je me kunnen uitleggen waar ik de proxy moet instellen?

Ik zie Blind listneing to
Bind External to
Hostname / IP
Original IP header.

thanks

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:12

Crusader

Arc Nature

rb338 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:40:

Stel de proxy server in.

edit:
De Remote Desktop Client zegt dat ie al is verbonden met de console van localhost.
Daar heeft ie natuurlijk gelijk in, maar dat ie er op checkt is vervelend, het verhinderd dat ie verbindt via HTTPort. Ook invullen van het IP adres helpt niet, hij komt er steeds achter dat ik met mezelf probeer te verbinden...
Iemand een oplossing hiervoor?

Heb al een workaround gevonden:
vul niet localhost in, maar localhost:3390 (of een andere poort, behalve 3389 want dat herkent ie ook als zichzelf). Niet vergeten HTTPort ook aan te passen natuurlijk ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Crusader op 15-03-2005 23:23 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Pagina: 1