look-a-like camera qware...

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
heb ooit eens deze camera gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://images.meroncourt.co.uk/QWARE/QW%20DC-003.jpg

en dat ding werkte voor zijn geld (toen 80 euro) perfect en ik was er erg tevreden mee.
NU liep ik laatst op de HCC beurs en toen zag ik deze zelfde camera staan maar dan van het MERK MEDION. en de prijs was daar €45,-

NU helaas dit cameraatje die ik had overleden is. (flitser trekt in een keer batterijen leeg) wil ik dezelfde terug kopen maar dan goedkoper.

Weet iemand welk type nummer die medion heeft? op de websties van medion de/uk/nl kan ik er niets over vinden. wellicht heb ik wel heel scheel gekeken en heb het merk verkeerd gezien maar dat lijkt me sterk.

ps voordat ik te horen krijg van dat cameraatje is nix kan beter dit of dat kopen. Het cameraatje voldoet aan mijn normen vooral de grote van het aparaat is echt ideaal en de fotoos zijn voor mij perfect genoeg.

• Nik
  • Laatst online: 03-02 21:13

Nik

Ik ken wel de Sweex variant... Zal vrijdag avond even typenummer en prijs opschrijven (dan moet ik weer werken namelijk).

Is wel een 4MP dingetje (niet hardware hoor), ik weet niet wat die van jou voor specs heeft?

Ah, 2 of 3MP :) Gezien :D

[ Voor 7% gewijzigd door Nik op 10-03-2005 08:09 ]

• andreict
  • Laatst online: 12-12-2025
proller schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 08:09:
Ik ken wel de Sweex variant... Zal vrijdag avond even typenummer en prijs opschrijven (dan moet ik weer werken namelijk).

Is wel een 4MP dingetje (niet hardware hoor), ik weet niet wat die van jou voor specs heeft?

Ah, 2 of 3MP :) Gezien :D
http://www.sweex.nl/product.asp?pid=278

heb hem even opgezocht... het is idd dezelfde... alleen de prijs is ook hetzelfde.. en die medion was zeker voor 45 euries.. dus waarom duur kopen als het goedkoop kan :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Bel even met Medion zelf:

* MEDION Multimedia-Helpdesk
(personal computers, software, printers, scanners, accessoires, camera's)
Telefoon: 09 - 210 40 23
Tijdens kantooruren

* MEDION Consumer Electronics-Helpdesk
(huishoudelijke apparaten, telecommunicatie, audio, TV, video)
Telefoon: 09 - 210 40 00
Tijdens kantooruren

Zij kunnen je verder helpen als je de specs van de cam opnoemt :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.