Javascript Access Denied Error

Pagina: 1
Acties:

• thatrunks
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Beste GOT..!

Ik heb sinds een aantal weken problemen met diverse website... bijv. op de TMF Chatbox als ik dan inlog dan komt er een fout >>>

Regel: #
Teken: #
Error: Access Denied

Heb ik zowat bij elke site dan kan ik klikken wat ik wil en er gebeurt niks.

Ik heb Windows XP Professional SP1 en ik gebruik het Administrator Account. Ik ben voor de grap eens een keer een andere account gaan aanmaken en toen gaan inloggen op de chatbox dat lukte wel ik maja ik dus alles kopieren van het administrator account en toen deed ie het opeens weer niet.
Ik heb Java Runtime Edition geïnstalleerd. Windows Script 6.5 ook. Ik denk dat het aan de Security Policy's ligt. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen ik heb ook tmf geprobeerd om bij de vertrouwde websites toe te voegen. Werkte ook niet. En alle beveiligingsinstellingen op laag gezet zodat hij alles toelaat werke ook niet. Ook heb ik op Google gekeken maar daar wordt ik niet wijzer van. En op GoT zijn er veel vragen over ivm programmeren dus dat kan mij ook niet helpen...

Graag hulp..!

Alvast Bedankt..!

|| Overigens met FireFox heb ik geen problemen dan kan ik er moeiteloos inkomen maar met internet explorer krijg ik die melding steeds ||

[ Voor 9% gewijzigd door thatrunks op 14-03-2005 02:21 ]

- Computers blijven drama dingen -