Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Wat heeft een lagere resolutie te maken met dat het beeld dan kleiner word
Snap ook niet wat je er mee bedoeld/wilt
Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT
Plaatje oprekken met je favoriete tekenprogramma? Gimp/paintshop/paint?
of gewoon met windows op 800x600 zetten. Wat is je probleem hiermee. Gebruik je een tft scherm ofzo? kun je het niet gewoon in je beeldscerm regelen.
probeer er eens wat meer tekst tegen aan te gooien zodat we het snappen (wellciht kun je het zelf vinden als je het goed formleerd)
of gewoon met windows op 800x600 zetten. Wat is je probleem hiermee. Gebruik je een tft scherm ofzo? kun je het niet gewoon in je beeldscerm regelen.
probeer er eens wat meer tekst tegen aan te gooien zodat we het snappen (wellciht kun je het zelf vinden als je het goed formleerd)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Huidige TFT monitoren interpoleren het beeld als je de resolutie lager instelt. Op mijn laptop kan ik instellen dat hij dat dus niet doet, dan kan ik 1024x768 draaien met zwarte balken aan alle kanten, maar het beeld behoudt zijn scherpheid. Dat is waarschijnlijk wat hij wil bereiken.
Ontopic, ik denk dat dat eerder van je TFT monitor afhangt dan van je VGA drivers... Als je het voor elkaar weet te krijgen om op 1024x768 een hoeveelheid van 800x600 pixels te vullen, draai je nog steeds effectief op 1024x768, en vraag ik me af wat je er dan mee wilt bereiken?
Als je TFT geen mogelijkheid biedt om interpolatie uit te zetten (ze bestaan!) dan zou ik het ook niet weten...
Ontopic, ik denk dat dat eerder van je TFT monitor afhangt dan van je VGA drivers... Als je het voor elkaar weet te krijgen om op 1024x768 een hoeveelheid van 800x600 pixels te vullen, draai je nog steeds effectief op 1024x768, en vraag ik me af wat je er dan mee wilt bereiken?
Als je TFT geen mogelijkheid biedt om interpolatie uit te zetten (ze bestaan!) dan zou ik het ook niet weten...
Hier stond een dode link.
forums.overclockers.co.uk/ showthread.php?t=17209584&page=9
---
(gepost door adam.mt)
Using the standard ATI Catalyst drivers (I presume would be much the same for the Omega releases) the option is amongst the driver settings (right-click desktop, Properties, Settings, Advanced). Go to the 'Display' tab and select the 'FPD' monitor, then the 'scale image to panel size' tickbox entry.
---
---
(gepost door adam.mt)
Using the standard ATI Catalyst drivers (I presume would be much the same for the Omega releases) the option is amongst the driver settings (right-click desktop, Properties, Settings, Advanced). Go to the 'Display' tab and select the 'FPD' monitor, then the 'scale image to panel size' tickbox entry.
---