Hallo,
Na enkele maanden met een af-en-toe vastlopend (gedurende 10 sec.) systeem te hebben gewerkt, is het systeem vorige week compleet vast gelopen.......
Hij gaf aan dat hij de NTLDR niet kon vinden.... (zal wel e.o.a. virus zijn denk ik).
Nu ben ik bezig alles opnieuw te installeren, en "bevriest" het de PC op de meets vreemde momenten. Tijdens het installeren van SP2 voor de eerste keer en nu zelfs al bij het opstarten....
Het lijkt erop dat het moederbord de PS2 en USB poorten niet meer activeerd, de lichtjes in de ontvanger van de Logitech MX 700 desktop gaan namelijk uit. Op zo'n moment rest er niets anders dan het compleet resetten van de PC (en hopen dat hij niet meteen weer vast loopt). Overigens stopt de PC op zo'n moment ook met alle bewerkingen (opstarten etc.....).
Wie weet waar dit aan kan liggen, of heeft zoiets ook meegemaakt?
Zou mijn MB naar de kl*te zijn? Andere muis en toetsenbord heb ik al geprobeerd, daar ligt het niet aan.
Voor de volledigheid mijn spec's:
GigaByte GA-8GPNXP Duo
Intel Pentium 550 800 MHz
Maxtor MaXLine III 300 GB, 7200 rpm, 16 MB, SATA
Corsair TWINX1024-3200XLPT PC3200, 400 MHz, Kit of 2
Asus AX600 XT /TD Extreme 128 MB
Plextor PX-116A OEM, Zwart
Plextor PX-712A/T3B Retail, Zwart 1 € 90,76 € 90,76
SilentMaxx ProSilence 420-Papst 420W ATX 420 watt
E.e.a. is momenteel ca. 5 maanden oud.....
Bij voorbaat dank!!!!
Na enkele maanden met een af-en-toe vastlopend (gedurende 10 sec.) systeem te hebben gewerkt, is het systeem vorige week compleet vast gelopen.......
Hij gaf aan dat hij de NTLDR niet kon vinden.... (zal wel e.o.a. virus zijn denk ik).
Nu ben ik bezig alles opnieuw te installeren, en "bevriest" het de PC op de meets vreemde momenten. Tijdens het installeren van SP2 voor de eerste keer en nu zelfs al bij het opstarten....
Het lijkt erop dat het moederbord de PS2 en USB poorten niet meer activeerd, de lichtjes in de ontvanger van de Logitech MX 700 desktop gaan namelijk uit. Op zo'n moment rest er niets anders dan het compleet resetten van de PC (en hopen dat hij niet meteen weer vast loopt). Overigens stopt de PC op zo'n moment ook met alle bewerkingen (opstarten etc.....).
Wie weet waar dit aan kan liggen, of heeft zoiets ook meegemaakt?
Zou mijn MB naar de kl*te zijn? Andere muis en toetsenbord heb ik al geprobeerd, daar ligt het niet aan.
Voor de volledigheid mijn spec's:
GigaByte GA-8GPNXP Duo
Intel Pentium 550 800 MHz
Maxtor MaXLine III 300 GB, 7200 rpm, 16 MB, SATA
Corsair TWINX1024-3200XLPT PC3200, 400 MHz, Kit of 2
Asus AX600 XT /TD Extreme 128 MB
Plextor PX-116A OEM, Zwart
Plextor PX-712A/T3B Retail, Zwart 1 € 90,76 € 90,76
SilentMaxx ProSilence 420-Papst 420W ATX 420 watt
E.e.a. is momenteel ca. 5 maanden oud.....
Bij voorbaat dank!!!!