Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ook wel Samsung Thor:

- Afmetingen: 113 x 48 x 20 mm, gewicht: 130 gram
- 3GB harde schijf
- Windows Mobile 2005
- TFT LCD display 240x320 pixels, 262 000 kleuren
- 1.3 MP camera
- T-Flash extern geheugen
- iPod-achtige navigatiewiel
- Real Audio, MPEG4, MP3, AAC, AAC+, H.263
- GSM 900/1800/1900, GPRS class 10
- MMS, Java, Wap 2.0
- Bluetooth 1.2, USB 2.0

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/exhibition/image/2005/cebit/samsung/sgh-i300-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/exhibition/image/2005/cebit/samsung/sgh--i300-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/exhibition/image/2005/cebit/samsung/sgh-i300-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/exhibition/image/2005/cebit/samsung/sgh-i300-1.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door deuxani op 09-03-2005 22:34 ]

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
die is dik

Verwijderd

Ziet er goeed uit :)
Maare.. wat moet je in godsnaam met een 3GB schijfje ?
Enne.. bron ? ;)

Ik wist niet dat Windows Mobile 2005 al in de omloop was :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 22:33 ]

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 02:36
Erg mooi.. Telefoon en mini Ipod in een :9~

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:13
Ik weet niet hoor... maar ben ik de enige die zijn telefoon al minimaal 10x heeft laten vallen van minimaal een meter hoog?

Erg handig met een harddisk telefoon :Y) Bovendien vind ik dat windows mobile platform waardeloos... tenminste dat is wat ik nu ondervind met een spv c500 ;)

Verwijderd

als ie te betalen is (zoals gratis) dan wil ik m ECHT wel hebben!! :9~
het is en blijft Samsung _/-\o_

ik heb 1 keer mn telefoon laten vallen, omdat ik m verkeer in mn zak schoof (er naast dus) :P
en 2 keer heb ik m naar de muur gegooid :P
maar dat was met mn oude samsung C100 :+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 22:37 ]

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ziet er idd errug dik uit. Zal natuurlijk vanwege de harde schijf zijn. Toch vind ik dat niet echt een slimme zet. Ok, 3gb is nu misschien veel, maar dat zal echt wel door plat, dun, klein, schokongevoeliger flash geheugen ingehaald worden. Dit lijkt me toch wel bellen met schokgevoelige baksteen aan je oor. (En ik vind mn Sendo al dik...)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ziet er erg goed uit! :)
Wanneer moet deze uitkomen?

39

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
wow wat een super ding! heb net mijn d500 maar dit gaat zeker de goeie kant op met samsung! petje af!

Verwijderd

beetje concurrent van SE W800?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gôh.... Weer een nieuwe Samsung?

Ownee, er is alvast wel weer een nog nieuwere... Maar die laten ze je pas zien als deze goed verkocht is en de verkochte aantallen dalen.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ginz schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:12:
Gôh.... Weer een nieuwe Samsung?

Ownee, er is alvast wel weer een nog nieuwere... Maar die laten ze je pas zien als deze goed verkocht is en de verkochte aantallen dalen.....
Hulde... Je snapt de effecten van een productcyclus...

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MikeyMan schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:15:
[...]

Hulde... Je snapt de effecten van een productcyclus...
Ow, nee? Meen je?

Ja, tuurlijk is dat het, maar wil jij mij vertellen dat jij het leuk vind? Je koop een vet dure Samsung D500, en een paar maanden is hij eigenlijk al gedegradeerd tot stuk schroot die in de schaduw staat van zijn opvolger

-

• MikeyMan
  • Laatst online: 15:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het interesseert mij persoonlijk geen flikker... Als je nou een telefoon hebt die je bevalt, waarom zou je je dan druk gaan maken over zijn eventuele opvolger... Tenzij je zo compulsief elke keer het nieuwste van het nieuwste wilt hebben...

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En dat willen veel mensen

Ik niet, bel momenteel met een Ericsson T39m

-

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Samsung i300? Lijkt me sterk, dat is volgens mij toch echt deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.pencomputing.com/palm/Pen43/samsungi300a.jpg

En volgens deze site, is dit nog geheime, gelekte bedrijfsinfo, en moeten alle foto's verwijderd worden, m.a.w. ook maar ff een TR...

P.s. wel een tof ding natuurlijk...

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• deuxani
Het kan inderdaad zijn dat de i300 naam niet klopt, maar dat weten we binnen een paar dagen (of uren :)) Bij Mobile Review wisten ze te vertellen dat het de i300 was (of de i750), maar de topic naam zal wel veranderd worden als het definitief is.

Btw dit is geen geheime gelekte informatie meer. Kijk eens goed naar de datum van dat atikel. :) Deze telefoon wordt namelijk (als de info juist is) gepresenteerd op Cebit en dat is vandaag begonnen. Er is een ander topic hier op GoT, daar staat de daadwerkelijk gelekte info in.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-11 09:14

jurma

simply connecting...

deuxani schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 08:13:
Het kan inderdaad zijn dat de i300 naam niet klopt, maar dat weten we binnen een paar dagen (of uren :)) Bij Mobile Review wisten ze te vertellen dat het de i300 was (of de i750), maar de topic naam zal wel veranderd worden als het definitief is.

Btw dit is geen geheime gelekte informatie meer. Kijk eens goed naar de datum van dat atikel. :) Deze telefoon wordt namelijk (als de info juist is) gepresenteerd op Cebit en dat is vandaag begonnen. Er is een ander topic hier op GoT, daar staat de daadwerkelijk gelekte info in.
Je bedoelt dat topic met 13 nieuwe samsung telefoons... 13 nieuwe gsm's van Samsung
Hier stonden nog gelekt info's.

[ Voor 9% gewijzigd door jurma op 10-03-2005 09:17 ]

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• deuxani
Klopt :)

Hij heet trouwens officieel i300. Samsung heeft trouwens nog een paar (lees: HEEL VEEL) nieuwe telefoons gepresenteerd. Voor een overzicht: http://cebit.samsungmobile.com/2005_1/main_frame.html Let vooral dus op de i300 (onder exciting), de i750 (onder efficient, dit is een Windows telefoon met WIFI) en de D720 (ook onder efficient, een Symbian telefoon)

Verwijderd

Wel een hele domme zet: geen muziek knoppen. Aangezien je hem voor mp3 muziek gebruikt, hoe kun je in hemelsnaam als hij in je zak zit naar het volgende nummer gaan? Of hem op pauze zetten?

Dom van hun. Hier gaat hij zeker hard op falen.

• sMoKeFiSh
  • Laatst online: 09:01
Ginz schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:32:
[...]

Ow, nee? Meen je?

Ja, tuurlijk is dat het, maar wil jij mij vertellen dat jij het leuk vind? Je koop een vet dure Samsung D500, en een paar maanden is hij eigenlijk al gedegradeerd tot stuk schroot die in de schaduw staat van zijn opvolger
MikeyMan schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:40:
Het interesseert mij persoonlijk geen flikker... Als je nou een telefoon hebt die je bevalt, waarom zou je je dan druk gaan maken over zijn eventuele opvolger... Tenzij je zo compulsief elke keer het nieuwste van het nieuwste wilt hebben...
Inderdaad! Als je nu gaat lopen zeiken over je D500 dan had je hem niet moeten kopen. Techniek staat (gelukkig) niet stil.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Wat een super telefoon, lijkt me echt handig dat wieltje. Maar waarom geen 2gb flash geheugen ofzo?

• deuxani
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:22:
Wel een hele domme zet: geen muziek knoppen. Aangezien je hem voor mp3 muziek gebruikt, hoe kun je in hemelsnaam als hij in je zak zit naar het volgende nummer gaan? Of hem op pauze zetten?

Dom van hun. Hier gaat hij zeker hard op falen.
Als hij in je zak zit kan je de muziektoetsen op het toestel toch sowieso niet bedienen :? Ik ga er wel vanuit dat de headset wat meer functies heeft dan een standaard telefoonheadset (dus met muziek toetsen, maar dat is alleen maar gissen nu)

Verwijderd

Uhm, ik heb gewoon mijn mp3 speler in mijn broekzak, zet het lock switch ff op vrij en druk door mijn zak heen op volgende voor het volgende nummer, en pauze om het liedje te pauzeren. Vervolgens de lock switch weer op locked, en hop klaar.

Stel je eens voor dat mijn mp3 speler uit mijn zak moest, van toetsblokkering afmoest, ik naar het muziek menu moest, en dan pas op volgende kan drukken :{ Is lekker op de fiets enzo :{

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 22:20 ]

• deuxani

Verwijderd

wow gaaf ding.. maar zou ook wel heel duur worden

• deuxani
Daar ben ik ook bang voor, maar dat is zeker nog een paar maanden wachten tot we daar meer over weten.

Btw hij lijkt misschien wat aan de dikke kant op die computer gegenereerde plaatjes, maar hij is toch echt net zo dik als een K700 en een 6230. :)

Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050310_JM_SAM_I300_CEBIT_11_N.JPG

Nog meer foto's: http://mobil.idnes.cz/tel...050310_183315_telefony_jm

[ Voor 27% gewijzigd door deuxani op 11-03-2005 19:54 ]

• nils7
  • Laatst online: 17-11 20:31
Over beschikbaarheid zie mijn post in het topic van de i750!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Vocte
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07-2021
Zou het niet zo kunnen zijn dat deze telefoon toch in de Benelux uitgebracht gaat worden?

De eerste telefoons met een harddisk liggen op de planken (o.a. Nokia N91). Samsung zal zich toch niet het kaas van het brood willen laten eten. Op CeBit positioneerde ze de i300 echt als een soort muziektelefoon, dus misschien dat ie onder die noemer toch in de Benelux uitgebracht gaat worden.

Op smartphonethoughts.com heb ik gelezen dat er bevesitgd is, dat de i300 in het 3e kwartaal van 2005 op de Europese markt uitgebracht wordt.

Verwijderd

DefFox schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:11:
Zou het niet zo kunnen zijn dat deze telefoon toch in de Benelux uitgebracht gaat worden?

De eerste telefoons met een harddisk liggen op de planken (o.a. Nokia N91). Samsung zal zich toch niet het kaas van het brood willen laten eten. Op CeBit positioneerde ze de i300 echt als een soort muziektelefoon, dus misschien dat ie onder die noemer toch in de Benelux uitgebracht gaat worden.

Op smartphonethoughts.com heb ik gelezen dat er bevesitgd is, dat de i300 in het 3e kwartaal van 2005 op de Europese markt uitgebracht wordt.
Ook de N91 ligt pas nov-dec op de plank. duurt dus nog even

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:29
Het eerste wat mij opviel aan deze telefoon is dat ik hem enorm vond lijken op de Siemens S65, nu is dat geen ramp, aangezien de stijl me wel bevalt maar de overeenkomsten(kwa uiterlijk) zijn wel erg groot.
Verder wel een mooi toestel, het gaat de goede kant op wat betreft alles-kunners

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 16:44

Jimbolino

troep.com

ik vind het erg jammer dat er geen wifi op zit....

de [rml]De Samsung SGH-i750 [ Deel 1][/rml] heeft dat wel, maar die heeft geen 3gb hdd, én windows mobile 2005

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

nieuwe info over dit toestel? Iemand een datum van release? Behalve een vage 3e kwartaal gegeven...

Want ik zit er een beetje op te wachten, op dit toestel!

• Licko
  • Laatst online: 16:45

Licko

ZVDK

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:11

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1