Ik heb het volgende probleem:
Sinds dat ik me geheugen er even had uitgehaald om in een andere pc te gebruiken en daarna het geheugen terug stopte wil me p4 niet meer aan. Althans ik krijg geen beeld. De fans gaan allemaal wel draaien en de hd spint ook op maar voor de rest gebeurt er niks.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik met me stomme kop eerst het geheugen er verkeerd om in gedaan had
Wat ik heb geprobeerd:
- geheugen in een andere pc getest en dat deed t nog.
- andere voeding
- cmos clear
- geheugen in de andere bank
Dit hielp dus allemaal niet.
De specs:
Intel Celeron 315, 2.26/533 ghz
Asrock P4I45GV R 5.0 mobo
samsung pc2700 256 mb
Sweex 350 watt voeding
maxtor 30 gb harddisk
Even voor de duidelijkheid dit heeft hiervoor wel allemaal goed gedraaid dus kom er niet mee aan dat de voeding niet goed is want voor dit systeem is ie net goed genoeg(zat bij een kast)
Graag suggesties wat ik nog kan doen of wat er eventueel stuk is(ik vermoed zelf t mobo)
Sinds dat ik me geheugen er even had uitgehaald om in een andere pc te gebruiken en daarna het geheugen terug stopte wil me p4 niet meer aan. Althans ik krijg geen beeld. De fans gaan allemaal wel draaien en de hd spint ook op maar voor de rest gebeurt er niks.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik met me stomme kop eerst het geheugen er verkeerd om in gedaan had
Wat ik heb geprobeerd:
- geheugen in een andere pc getest en dat deed t nog.
- andere voeding
- cmos clear
- geheugen in de andere bank
Dit hielp dus allemaal niet.
De specs:
Intel Celeron 315, 2.26/533 ghz
Asrock P4I45GV R 5.0 mobo
samsung pc2700 256 mb
Sweex 350 watt voeding
maxtor 30 gb harddisk
Even voor de duidelijkheid dit heeft hiervoor wel allemaal goed gedraaid dus kom er niet mee aan dat de voeding niet goed is want voor dit systeem is ie net goed genoeg(zat bij een kast)
Graag suggesties wat ik nog kan doen of wat er eventueel stuk is(ik vermoed zelf t mobo)