Welke hardeschijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
Ik heb niet zo thuis in de hardeschijven en ik wil graag een nieuwe hardeschijf hebben, ik zit echter gebonden aan een winkel door dat mijn vorige hd kapot is gegaan en ik dus mijn nieuwe bij hun moet uitzoeken.

Mijn vorige hd is een IBM13Gb ata66 7200rpm 2Mb. in ik wil in ieder geval niet minder dan dit.

op deze site http://www.utwente.nl/civ / ikn je de schijven die zij hebben bekijken.

Ik hoor ook graag jullie mening over het verschil in kwaliteit tussen de verschillende merken schijven.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

HHHMM ik zou zeggen: er zijn meerder goeie merken.

Western Digital, Quantum, IBM, Maxtor en Seagate.

Maar zo te zien heb je daar weinig keus, naja maakt niet uit de bovengenoemde HD's zijn allemaal kwalitatief erg goed, maak maar een keuze. De een neemt de duurdere, de ander de goedkopere. Hangt er een beetje af of je wat extra wilt betalen voor misschien een erg kleine performance verschil.

jij kan alleen kiezen tussen Western Digital en IBM, ik zou zeggen neem de goedkoopste :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Dan heb je mazzel gehad, want WD en IBM zijn imho de beste hdd's... :)

Ik zou als ik jou was voor de 20 gieg 7200rpm IBM Plato gaan.. Heerlijk snel schijfje...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Ik lees hele goeie testen van de Quantum Fireball plus LM. Ik ga daar in ieder geval voor ! 7200, 2 Mb.

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Kijk ff op: http://www.storagereview.com /
die doen errug veel aan HD's testen.

Verwijderd

'k zou ook IBM doen. Heb ik trouwens gedaan 13.5GB 7200rpm. Fijn dingetje :)

Verwijderd

Ik heb net een 1,5 maand oude IBM Pluto 20.5 Gb 7200 rpm teruggestuurd met damaged sectors . Vervolgens maar zolang een Quantum LM+ 7200 rpm 20.5 Gb gekocht en die is gewoon sneller .
Pagina: 1