• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:53

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Voor overig "spiritueel-geïnteresseerden" wilde ik de volgende link even doorgeven: http://www.ouroboros.nl/algemeen/ Ze hebben ook een forum.

Trouwens, als iemand anders nog links in de aanbieding heeft, dan hou ik me aanbevolen. :)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
http://www.science.com

there you go..

:P ;)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Jottum

Verwijderd

aatos: laat ze nou beginnen met www.scientificamerican.com, ik denk niet dat er hier veel mensen komen die science snappen en hoe dan ook, daar moet je voor betalen...

verder: slotje. Ik zie nl nergens een discussie topic ofzo... En een thread met een slotje blijft lang genoeg staan om gelezen te worden.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Hmmz hmmz hmmz elvhenk. Volgens de got-policy word dit gezien als spam (ook al is het niet van jou) en dit soort dingen worden meestal gesloten.

Maar het is eigenlijk tegen m'n principe (huh? heeft morgoth die dan? Nee...) om topics van elvhenk te sluiten dus elvhenk edit je post ff in een discussie dan verander ik de topic titel wel ff :)

Verwijderd

Laat nooit iemand Diadem meer beschuldigen van vriendjespolitiek! :P

• Morgoth
diadem????

Hmpf ik ben diadem niet |:(

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Tsja, wat kan ik zeggen. Ik ben het geheel met Morgoth's principe eens. Posts van Elvhenk worden hier niet gesloten.

:P

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
*giechel* Ik ben vereerd, hoor! :)

Maar nou nog eens wat, waar staat hier in de statuten dat het een discussieforum moet zijn? Is gewoon wat uitwisselen tegen de regels dan? (als we daar dan eens een discussie over begonnen).
Maar serieus, ik ben altijd wel op zoek naar interessante linkjes en via via is meestal geiniger dan via zoekmachines.

• Morgoth
ik hou even top overleg met een paar hoge heren. (nee niet diadem ;) )

Top overleg is klaar en de conclusie is dat het een randgeval is en dat je het als een zekere vorm van spam zou kunnen zien.
De beslissing werd aan mij overgelaten ik ik zal voor een keer over m'n hart strijken en de topic openhouden.. :)

[edit]
nog een paar belangrijke puntjes!!
1. Het is nu NIET de bedoeling dat er een flood van share-je-links topics hier komen.
2. Elvhenk, ik zou het nog steeds niet erg vinden als je je topic edit en er alsnog een discussie van maakt :)
3. En hou het wel ontopic, dus spiritueel aangelegen links.

Ik hou uiteraard oogje in het zeil ;)

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
captain proton: je snapte de grap wel denk ik... 8-)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Zucht. Worden jullie nou zelf nooit moe van al die regels en principes? Nou ja, het zal wel nodig zijn, het is hier een drukke boel.

Zal me eens beraden over het discussie-gehalte, maar ik weet het zo 1-2-3 niet. Ik weet wel dat de meeste topics die ik hier op tweakers post, meestal zo dood als een pier slaan. >) Hmpf.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:22
Ik dacht dat de 4de dimensie de tijd was, dan bestaat die zeker.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 22:11 schreef whoami het volgende:
Ik dacht dat de 4de dimensie de tijd was, dan bestaat die zeker.
bedankt voor je mededeling... :?

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
http://www.avatarsearch.com/ Search engine for the occult

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
www.thedeadletter.com Wat zou je de wereld schrijven als je dood was? Op deze site staan diverse ingezonden brieven.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ach kom, geen gezeur, een gewoon fijne socializing topic. En daar ga ik eens een paar links neer zetten naar goede sites. Maar! Dat doe ik thuis, want hier heb ik er een aantal niet bij de hand, zoals die pagina met de semi-complete werken van Nietzsche die ik laatst vond. Altijd interessant.

Ik kan wel alvast wat neerzetten:

Atheisme:

www.infidels.org
Internet Infidels/The Secular Web
Hele goede site, met name het 'library' onderdeel. Dit bevat honderden artikelen, discussies en boeken over atheisme en theisme, vele van zeer hoge kwaliteit. Een belangrijke informatiebron voor iedereen die zich hierin wil verdiepen.

www.positiveatheism.org
Positive Atheism
Een minder filosofisch ingestelde site, maar daarom niet minder goed. Grote brievensectie met brieven van atheisten en theisten over de meest uiteenlopende onderwerpen. Er staan een aantal hele goede boeken in hun geheel op deze site, met name Robinson's "An Atheists Values" kan ik erg aanraden, en ook Joseph Lewis, Robert Ingersoll en Mark Twain zijn niet te versmaden.

www.tencommandments.org
TenCommandments.org
Ooit gebracht door Unicorn als ik het mij goed herinner, is deze site het engste van het engste. En dat meen ik. Lees vooral de argumenten tegen atheisten eens door. "The best way to understand the nature of atheism is to understand its author. satan is its author."

Er komt nog wel meer. Later.

[Edit - De links wijzen allemaal naar gatheringoftweakers? :?]

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
O ja, die tencommandments was heel erg eng... brrr lekker griezelen.... >}

• Morgoth
hmpf wel ontopic blijven he :)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
oh-oh Morrie zit er bovenop he??? ;)

Verwijderd

misschien moeten we morgoth en LD tegen elkaar gaan opstoken... krijgen we een echte lite-mod oorlog hier op het forum >:)

• TlighT
  • Laatst online: 28-05-2025
Als we het toch over enge sites gaan hebben, kan ik het nu echt niet laten (sorry Morgoth):

www.chick.com

Prachtig gewoon, die nieuwe tract is weer echt fantastisch. :Y)

Verwijderd

btw: die link van jou is echt angstaanjagend ja, LD :)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Waanzinnige site (chick), mijn mond hing weer open. Dank! :Y) Het is toch niet te geloven dat het christelijk geloof zoveel macht heeft door middel van angst.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Maar het kan altijd nog erger:

www.godhatesfags.com
De URL zegt genoeg.

Belofte maakt schuld, dus hier:

turn.to/project.unicorn
Veel werk van Nietzsche en een aantal andere filosofen. (In het Engels, by the way.)

Lord Daemon

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Waanzinnige site (chick), mijn mond hing weer open. Dank! Het is toch niet te geloven dat het christelijk geloof zoveel macht heeft door middel van angst.
Wil je dit alsjeblieft niet als christelijk bestempelen? Ik wordt hier ook heel erg ziek van :r, en de strekking van de boodschap dit soort sites laat zich volgens mij erg moeilijk rijmen met het gebod om je naaste lief te hebben als jezelf.

Verwijderd

Assewe so gaan beginne dan is hier een leuke over satan en rock'n'roll: *click*

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hehe, zal ik die gast eens een paar Black Metal Cd-tjes toesturen? :)

Lord Daemon

• Morgoth
als jullie nou niet als de wiedeweerga ontopic gaan zal ik dit topic sluiten, dan zal ld hem weer openen maar aangezien ik meer hoge heren ken zal ik uiteindelijk winnen >:)

En nietsche ruled!

"Mooi gelogen, leeuw"

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 18:56

ronaz

Wishmaster

Op maandag 08 januari 2001 15:29 schreef Elvhenk het volgende:
Voor overig "spiritueel-geïnteresseerden" wilde ik de volgende link even doorgeven: http://www.ouroboros.nl/algemeen/ Ze hebben ook een forum.

Trouwens, als iemand anders nog links in de aanbieding heeft, dan hou ik me aanbevolen. :)
Sterker nog, deze site heeft/had een eigen chatkanaal welke te vinden is op irc.irccity.com waar veel over dit soort onderwerpen gechat wordt.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

De "Meditations" van de Romeinse keizer en stoicijns filosoof Marcus Aurelius:

classics.mit.edu/Antoninus/meditations.html

Never value anything as profitable to thyself which shall compel thee to break thy promise, to lose thy self-respect, to hate any man, to suspect, to curse, to act the hypocrite, to desire anything which needs walls and curtains: for he who has preferred to everything intelligence and daemon and the worship of its excellence, acts no tragic part, does not groan, will not need either solitude or much company; and, what is chief of all, he will live without either pursuing or flying from death; but whether for a longer or a shorter time he shall have the soul inclosed in the body, he cares not at all: for even if he must depart immediately, he will go as readily as if he were going to do anything else which can be done with decency and order; taking care of this only all through life, that his thoughts turn not away from anything which belongs to an intelligent animal and a member of a civil community.

Throwing away then all things, hold to these only which are few; and besides bear in mind that every man lives only this present time, which is an indivisible point, and that all the rest of his life is either past or it is uncertain. Short then is the time which every man lives, and small the nook of the earth where he lives; and short too the longest posthumous fame, and even this only continued by a succession of poor human beings, who will very soon die, and who know not even themselves, much less him who died long ago.

Lord Daemon

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 15:29 schreef Elvhenk het volgende:

hai die hai,

op http://members.home.nl/worldconference de link Prairiewolf een forum site over innerlijke ontwikkeling

8-)

Verwijderd

Ach kom, geen gezeur, een gewoon fijne socializing topic.
Maar zou een leuke normale topic niet eens wat zijn?

De meeste topics hier gaan nergens meer over en worden zo snel mogelijk gesloten of sterven een vlugge dood. Is er dan echt niets meer om over te praten? Ik kan niets meer verzinnen eigenlijk :'(

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Je kan proberen mij uit te leggen wat het nut van aandelenhandel is. Of meedenken aan een alternatief voor democratie/communisme. Volg topics die nergens over lijken te gaan eens en je komt de leukste dingen tegen.

Lord Daemon

Verwijderd

Apoc2
Ik heb ook even wat weinig inspi, lastig ja :(
maarruh, coole sig ;)

Verwijderd

maarruh, coole sig
Wel hè?

Verwijderd

Best wel :)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 09 januari 2001 14:57 schreef TlighT het volgende:
Prachtig gewoon, die nieuwe tract is weer echt fantastisch. :Y)
Ik ben het met jee eens, ik ben tot inkeer gekomen. Ik zie nu in, dat veel dingen erger zijn dan ik altijd al dacht. >:)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Misschien bij velen al bekend, maar toch maar even voor degenen die dit nog niet wisten:

Britannica.com is waarschijnlijk de beste encyclopedie op het net. Voor directe toegang tot de encyclopedie moet je naar de Free downloads gaan, en Smart Cursors installeren. Hiermee kun je in je browser een willekeurige term selecteren waarna deze direct wordt opgezocht in de encyclopedie. er zit overigens ook een dictionary bij.

Verwijderd

B-) Ik zou het wel aardig vinden als er ook wetenschappelijke linkz met elkaar gedeeld worden mbv deze topic. Als dat natuurlijk niet in strijd is met de principes van de lite moderators :Y)

Verwijderd

http://humanum.arts.cuhk.edu.hk/Lexis/Latin/

online woordenboek latijn-engels. Het schijnt dat er behoefte aan is >:)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Stelletje dwazen, met jullie latijnse signatures! Als ik wist hoe je griekse tekentjes moest doen zou je eens wat zien. ;)

Lord Daemon

Verwijderd

Hier is een link waar zgn. 'knappe koppen' zich uitlaten mbt tot allerlei grote vraagstukken, en die goede kritieken heeft gekregen (zonder new-age stigma): www.edge.org/documents/questions/q2001.html

Toegift voor Lord D.: het oorlogsgebed, van
Mark Twain ... *click*

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mark Twain is en blijft goed... wat een mooi stuk weer.

Lord Daemon

Verwijderd

heb hem ook gelezen. mooi verhaal

Verwijderd

Thanx CP,
Is handig zo'n online LAT-->EN maar weet je toevallig ook een online EN-->LAT. 8-)

Verwijderd

Kronos:

die had ik wel gevonden, maar ik ben de link kwijt :( naja, die kan je wel vinden als je bij yahoo of altavista op +latin +english +dictionary +online zoekt. zo heb ik m ook gevonden

Verwijderd

grrrrrr
nou heb ik 10 minuten in m'n history zitten zoeken, maar ik kan hem ook niet vinden. dacht dat je 'm gestuurd had...

Verwijderd

Da's waar ook ja... Dan ga ik ook maar ff in mijn history zoeken en hopen dat ik hem niet vanuit wageningen gestuurd had (geloof het nl niet)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Kijk, maar goed dat deze thread bestaat, want nu kan ik deze hilarische site met jullie delen: satire op reli-sites...
http://www.landoverbaptist.org/

Ik wil een -unsaved- T-shirt... LOL

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mwehehe. Hij is goed.

Lord Daemon

Pagina: 1