Ach kom, geen gezeur, een gewoon fijne socializing topic. En daar ga ik eens een paar links neer zetten naar goede sites. Maar! Dat doe ik thuis, want hier heb ik er een aantal niet bij de hand, zoals die pagina met de semi-complete werken van Nietzsche die ik laatst vond. Altijd interessant.
Ik kan wel alvast wat neerzetten:
Atheisme:
www.infidels.org
Internet Infidels/The Secular Web
Hele goede site, met name het 'library' onderdeel. Dit bevat honderden artikelen, discussies en boeken over atheisme en theisme, vele van zeer hoge kwaliteit. Een belangrijke informatiebron voor iedereen die zich hierin wil verdiepen.
www.positiveatheism.org
Positive Atheism
Een minder filosofisch ingestelde site, maar daarom niet minder goed. Grote brievensectie met brieven van atheisten en theisten over de meest uiteenlopende onderwerpen. Er staan een aantal hele goede boeken in hun geheel op deze site, met name Robinson's "An Atheists Values" kan ik erg aanraden, en ook Joseph Lewis, Robert Ingersoll en Mark Twain zijn niet te versmaden.
www.tencommandments.org
TenCommandments.org
Ooit gebracht door Unicorn als ik het mij goed herinner, is deze site het engste van het engste. En dat meen ik. Lees vooral de argumenten tegen atheisten eens door. "The best way to understand the nature of atheism is to understand its author. satan is its author."
Er komt nog wel meer. Later.
[Edit - De links wijzen allemaal naar gatheringoftweakers? :?]
Lord Daemon