Toon posts:

Best earbuds met véél bass?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iriver ifp-799 1G.
Ik heb al 10 headphones gekocht en altijd ontbreekt er de bass.
Mijn laatste paar zijn van koss ksc 55 voor in u nek, maar deze zitten niet gemakkelijk (wel een redelijke goede bass). Dus ik wil earbuds met véél bass. Welke kunnen jullie mij aanraden? ( weet iemand al meer van deze set Sennheiser MX750).

Verwijderd

Er loopt hier al een draadje "welke koptelefoon heb ik nodig" al gelezen?

Verwijderd

Ik weet niet hoe de Sennheisers klinken, maar ik heb de Sony Fontopia EX-51LP. Deze hebben in ieder geval veel en goede bass. Ik denk dat de Sennheisers wel beter klinken in zijn totaliteit, maar als je voor bass gaat zijn de Sony's erg goed. In zijn totaliteit klinken ze ook niet verkeerd.
De reden dat ik voor de Sony's ben gegaan is het comfort. Ze gaan bijna helemaal in je oor en niet in je oorschelp en het gedeelte dat erin gaat is helemaal van rubber en flexibel. Je merkt na 2 dagen wennen niet meer dat ze in je oor zitten. De bass is uitstekend.
Voor jouw eisen een aanrader.

Verwijderd

Topicstarter
ah das leuk om te horen. Thx voor de tip.

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 11:15

Empathy

Extreme Audio

Ik heb de Sony MDR-EX71SL (net zoiets als die van Mac1987) en betere bass dan van die oordopjes zal je niet krijgen. :)

't kost een paar centen, maar dan heb je ook wat :)

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 21:06
Loopt hier al niet een topic voor in het gadget forum?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1004722

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:26
Koss Earplug :) of check shure even als je budget het toelaat om die Sony 71 te kopen dan lukt dit ook wel :)
Pagina: 1