9800pro beeld erg donker

Pagina: 1
Acties:

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:36
ik heb sinds paar dagen een 9800pro begonnen met een verse install.
maar ik heb in games zoals NFSU2 dat hij te donker is ik zie geen auto voor me net zoals overal komt denk ik doordat me CRT zo donker is. maar die staat al op ze lichts nu had ik in eigenschappen als een de contrast en verhoogd maar hij schakelt steeds terug. en in games hebt het geen invloed zoals bij Nvidia kaarten+software het wel heeft. weet iemand hoe ik NFSU licht krijgt, COD,UT2K4 hebben brightness settings die NFSU2 mist.

XP mobile 2500+ @ 10x200
2x 256mb DDR400 @ Dual Channel
120gb maxtor s-ata 8mb
Abit NF7-S V2.0
Sapphire 9800pro @ stock speeds met orginele koeler nog.
Aopen 350 watt voeding

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
met een tooltje als Riva tuner kun je ook wel de brightness aanpassen (evt. binden aan een hotkey voor ingame).

• SmoothTweaker
Polamar bedankt. ga er gelijk even achteraan

• SmoothTweaker
waar kan je dat precies doen heb wel gevonden @ windows startup maar zo te zien helpt dat nog niet in me NFSU2 ik zie nog steeds de helft niet

Verwijderd

Heb eigenlijk hetzelfde met mijn 9800pro...maar alleen bij RTCW en soms bij RTCW-ET.

Ik heb ooit Radeon drivers gehad waarmee je ook de ingame brightness kon instellen.

Weet iemand nog welke driver dat is? Omega?

• SmoothTweaker
kzal wel eens de omega erop gooien. nvidia ging altijd makkelijk :>

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SmoothTweaker schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:38:
waar kan je dat precies doen heb wel gevonden @ windows startup maar zo te zien helpt dat nog niet in me NFSU2 ik zie nog steeds de helft niet
je moet het natuurlijk wel eerst instellen. Wat ik zelf altijd doe als ik niet weet hoe ik het moet instellen is gewoon alle menuutjes bij langsgaan..... als jij dat ook zou doen dan kwam je wel in het eerste menuutje (main) uit bij customize (bij de info over je videokaart). Klik dan op dat driehoekje naast customize en kies 'low level desktop color schemes'. Nu kun je brightness e.d. instellen. Je kunt dan het beste profielen(schemes) aanmaken en koppelen aan hotkeys. Hotkeys instellen doe je bij het tabblad 'launcher'.

• SmoothTweaker
Palomar schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:17:
[...]

je moet het natuurlijk wel eerst instellen. Wat ik zelf altijd doe als ik niet weet hoe ik het moet instellen is gewoon alle menuutjes bij langsgaan..... als jij dat ook zou doen dan kwam je wel in het eerste menuutje (main) uit bij customize (bij de info over je videokaart). Klik dan op dat driehoekje naast customize en kies 'low level desktop color schemes'. Nu kun je brightness e.d. instellen. Je kunt dan het beste profielen(schemes) aanmaken en koppelen aan hotkeys. Hotkeys instellen doe je bij het tabblad 'launcher'.
bedankt maar dit mocht ook helaas niet baten maar omega werkt wel Game Gamma op 200 gezet hoogst en eindelijk is de weg te zien :P iig bedankt. het kan beter maar 't is speelbaar
Pagina: 1