Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

additionele RML tags: h1, h2, h3

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om (desnoods alleen voor moderatos maar wmb voor iedereen) h1, h2 en h3 tags op te nemen als RML tags? Vooral voor de FAQ's zou dit erg handig zijn :)

Overigens meen ik een dergelijk verzoek ooit eerder te hebben gezien; maar kan ik die niet meer terugvinden om te kijken of die daadwerkelijk hierover ging en wat daaruit kwam :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zoiets gaat er wel komen. Waarschijnlijk zullen ze echter vanaf h3 gaan tellen ;)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
mooi :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:59:
zoiets gaat er wel komen. Waarschijnlijk zullen ze echter vanaf h3 gaan tellen ;)
sematisch gezien, dus na omzetting van RML naar HTML? Of ook al binnen het topci?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Woudloper schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:20:
[...]

sematisch gezien, dus na omzetting van RML naar HTML? Of ook al binnen het topci?
Ik neem aan dat het op zich wel te doen is om de rml tags van de HTML tags te scheiden ;) Ik neem ook aan dat de RML tags gewoon 1,2,3 zullen worden :)

---

Verwijderd

crisp schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:59:
Bedoel je hiermee dat er dus tags komen vanaf h3? Dus: h3, h4, h5, etc, en geen h1 en h2?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 21:26 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

tags zullen ws wel bij h1 beginnen, maar omgezet worden vanaf h3 omdat h1 en h2 al in de layout verwerkt zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 10-03-2005 00:33 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.