Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aerogate 2 ingebouwd en hij knippert rood licht

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen ik heb net een aerogate 2 ingebouwd en hij knippert heel de tijd rood licht ik heb alleen 2 case fans erop aan staan niet mijn procesor etc en hij blijft piepen en rood licht geven zouden jullie AUB wat uitleg kunnen geven.
en wat is normaal voor een toeren dat die fans maken bijv 2000 - 3000 ???
alvast bedankt

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Geven je fans wel een RPM signaal, of denkt de Aerogate dat je cpu-fan stilstaat?
Het staat vast en zeker in de handleiding.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:10

Snippertje

Light up your life

De aerogate 2 is een zeikert. Als er iets niet is aangesloten gaat hij piepen. Dit kan je uitzetten door op de ronde knop de drukken. Dat rode licht is gewoon voor de sier en wordt ook groen ed.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd

Topicstarter
nee hij zegt dat CPU OFF is ofzo en als ik mijn com opstart krijg ik steeds dat iritante gepiep ik moet dan op die knop duwen om dat uit te zette en dat rode licht blijft knipperen kan ik ook niet uitzette ofzo best iritant is dat maar hoe kan ik nou aangeven dat ik expres mijn prosecor er niet op heb aangesloten??

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:10

Snippertje

Light up your life

Dat rode licht komt dat van de lcd?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd

Topicstarter
Nee het komt van langs die ronde knop

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:50
Midden boven die knop zit een knopje waarmee je de kleur kan instellen of uitzetten.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Verwijderd

Topicstarter
dat lukt ook niet ik kan drukken op die knop wat ik wil maar het blijft rood

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:50
Gewoon 1 keer drukken en de kleuren veranderen vanzelf, nog een keer drukken en hij stopt bij de kleur die je hebt gekozen? Hij is toch niet kapot of zo?

Btw, die van mij kan helemaal niet rood knipperen? Hij piept alleen als er iets niet goed zit maar rood knipperen? :?

[ Voor 29% gewijzigd door doodindegoot op 09-03-2005 21:19 ]

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Verwijderd

Topicstarter
nee kheb hem vandaag gekocht en ik kan op die knop duwe wat ik wil hij verandert niet

Verwijderd

Dit knipperen komt doordat je 1 of meerdere fans hebt aangesloten die geen RPM's weegeven. (Dit probleem had ik zelf n.m ook.) Je zult dus een fan moeten kopen die wel RPM's weergeeft, of de fan terug op je mobo aansluiten.

Verwijderd

AiMeR, heb je hiermee het probleem opgelost?

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 10:27
Je moet ff 1 van je fans op de eerste 3-pins zetten, dus op de CPU ingang. Dan gaat die niet meer zeuren. Dat is gewoon een beveiliging voor als je cpu koeler kapot is ofzo, zodat jij dat weet dan. Dus gewoon 1 van je fans op de CPU ingang zetten en z'n mond is gesnoerd! >:)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Dit staat vast en zeker in je handleiding. Daarnaast geeft Xato het juiste antwoord al; je gebruikt de CPU aansluiting niet en daarom denkt je Aerogate dat je CPU fan het niet doet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.